Година: 2011 - Друго

Подготовка на дисертация и хабилитационни трудове (бр. трудове)

Работно наименование: Сегментация на марките

Период на осъществяване /в години / : 4

Дата: 30.04.2013

Забележка:

Година: 2011 - Проект / Програма

Участие в университетски проект (бр. проекти)

Номер : № НИД 21.03 -6/2010 г.

Наименование: „ИЗСЛЕДВАНЕ НА ПОТРЕБИТЕЛСКОТО ПОВЕДЕНИЕ ПО ВРЕМЕ НА КРИЗА – ПРОМЕНИ В ХАРЧЕНЕТО, СПЕСТЯВАНЕТО И ПОЛЗВАНЕТО НА ЗАЕМИ”

Ръководител: доц. д-р Христо Катранджиев

Колектив: Доцент д-р Христо Иванов Катранджиев, Д-р Татяна Нейчева Нецева-Порчева ,. Гл. ас. Лидия Николова Станкова, Докторант Елена Антонова Найденова, Докторант Евгени Росенов Генчев, Гл. ас. Марин Георгиев Маринов

Описание: Основната цел на изследването е да установи налице ли е значима промяна в потребителското поведение по време на икономическата криза, в какви направления е тя, доколко устойчива е във времето.

Начало: 21.03.2009

Край: 20.06.2011

Забележка:

Година: 2011 - Проект / Програма

Участие в университетски проект (бр. проекти)

Номер : № НИД 21.03-13/2009 г

Наименование: ДИФЕРЕНЦИАЦИЯТА В МАРКОВИТЕ ИМИДЖИ, ПОЗИЦИОНИРАНЕ И СЕГМЕНТАЦИЯ В КАТЕГОРИИТЕ НА БЪРЗООБОРОТНИТЕ ПОТРЕБИТЕЛСКИ ПРОДУКТИ”

Ръководител: доц. д-р Галина Пенчева Младенова

Колектив: Доцент д-р П. Иванов, Д-р Г. Киранчев, Д-р Кр. Маринов, Докторант Елена Найденова, Докторант Евгени Генчев, 20 студента от специалност „Маркетинг”

Описание: Целта на изследването е да установи, дали е налице маркова диференциация в имиджите, позиционирането и сегментация, такава, каквато постулира ортодоксалния маркетинг като типично състояние на марките и пазарите или диференциацията е по-скоро изключен

Начало: 15.07.2009 г.

Край: 20.11.2011 г.

Забележка:

Година: 2011 - Проект / Програма

Ръководство на университетски проект (бр. проекти)

Номер : № НИД НИ 2-3/2011 г.

Наименование: „Изследване на бранд сегментацията на пазара на дълготрайни потребителски продукти”

Ръководител: ас. Елена Найденова

Колектив: ас. Елена Найденова

Описание: Замисълът на настоящото научно изследване е да провери, дали емпиричните открития на Еренберг и колегия, валидни за развитите пазари, са налице и при нововъзникващите, какъвто е българският.

Начало: 30.03.2011

Край: 10.12.2013

Забележка:

Година: 2011 - Друго

Работа с информационни източници

Забележка: Ebscohost research database, Emerald Electronic Library and Information Systems

Година: 2011 - Публикация

Публикувана статия в българско научно списание (бр. статии)

Автор/и: ас.Елена Найденова

Година на публикуване: 2011

Заглавие: Различни ли са нашите потреебители?

Име на списание/издателство: Икономически алтернативи

Място на публикуване: УНСС

Процент участие в съавторство: 100

Брой страници от-до: 24

Забележка:

Година: 2010 - Проект / Програма

Участие в университетски проект (бр. проекти)

Номер : № НИД 21.03 -6/2010 г.

Наименование: „ИЗСЛЕДВАНЕ НА ПОТРЕБИТЕЛСКОТО ПОВЕДЕНИЕ ПО ВРЕМЕ НА КРИЗА – ПРОМЕНИ В ХАРЧЕНЕТО, СПЕСТЯВАНЕТО И ПОЛЗВАНЕТО НА ЗАЕМИ”

Ръководител: доц. д-р Христо Катранджиев

Колектив: Доцент д-р Христо Иванов Катранджиев, Д-р Татяна Нейчева Нецева-Порчева ,. Гл. ас. Лидия Николова Станкова, Докторант Елена Антонова Найденова, Докторант Евгени Росенов Генчев, Гл. ас. Марин Георгиев Маринов

Описание: Основната цел на изследването е да установи налице ли е значима промяна в потребителското поведение по време на икономическата криза, в какви направления е тя, доколко устойчива е във времето.

Начало: 21.03.2009

Край: 20.06.2011

Забележка:

Година: 2010 - Проект / Програма

Участие в университетски проект (бр. проекти)

Номер : № НИД 21.03-13/2009 г

Наименование: ДИФЕРЕНЦИАЦИЯТА В МАРКОВИТЕ ИМИДЖИ, ПОЗИЦИОНИРАНЕ И СЕГМЕНТАЦИЯ В КАТЕГОРИИТЕ НА БЪРЗООБОРОТНИТЕ ПОТРЕБИТЕЛСКИ ПРОДУКТИ”

Ръководител: доц. д-р Галина Пенчева Младенова

Колектив: Доцент д-р П. Иванов, Д-р Г. Киранчев, Д-р Кр. Маринов, Докторант Елена Найденова, Докторант Евгени Генчев, 20 студента от специалност „Маркетинг”

Описание: Целта на изследването е да установи, дали е налице маркова диференциация в имиджите, позиционирането и сегментация, такава, каквато постулира ортодоксалния маркетинг като типично състояние на марките и пазарите или диференциацията е по-скоро изключен

Начало: 15.07.2009 г.

Край: 20.11.2011 г.

Забележка:

Година: 2010 - Друго

Работа с информационни източници

Забележка: Ebscohost research database, Emerald Electronic Library and Information Systems

Година: 2010 - Публикация

Подготовка на дисертация и хабилитационни трудове (бр. трудове)

Работно наименование: "Сегментация на марките"

Период на осъществяване /в години / : 2013

Дата: 02.04.2013

Забележка: