Събития

КОНКУРС

УЧАСТИЕ В КОНКУРС ЗА ЗАЕМАНЕ НА АКАДЕМИЧНАТА ДЛЪЖНОСТ „ПРОФЕСОР“ В ПРОФЕСИОНАЛНО НАПРАВЛЕНИЕ 3.8 „ИКОНОМИКА“, НАУЧНА СПЕЦИАЛНОСТ „ИКОНОМИКА И УПРАВЛЕНИЕ (УПРАВЛЕНСКО КОНСУЛТИРАНЕ В ТУРИЗМА)“, ОБН. В ДВ БР. 71 ОТ 27.08.2021 Г.

Публикации

СПИСЪК НА ПУБЛИКАЦИИТЕ

НА ПРОФ. Д-Р МАРИАНА КИРИЛОВА ЯНЕВА

https://scholar.google.com/citations?hl=bg&user=JvRro34AAAAJ&fbclid=IwAR3rdm-p58LH7qk6P6hNoWZ5FQZEjsWJXZ0CjoGso__BIST0DlzjBtlFdh4

Научна специалност 3.8. Икономика и управление (туризъм)

До заемане на академична длъжност „Професор“

за периода от 01.01.2009 – 20.10.2021 г. 

ВЪВ ВРЪЗКА С УЧАСТИЕ В КОНКУРС ЗА ЗАЕМАНЕ НА АКАДЕМИЧНАТА ДЛЪЖНОСТ „ПРОФЕСОР“ В ПРОФЕСИОНАЛНО НАПРАВЛЕНИЕ 3.8 „ИКОНОМИКА“, НАУЧНА СПЕЦИАЛНОСТ „ИКОНОМИКА И УПРАВЛЕНИЕ (УПРАВЛЕНСКО КОНСУЛТИРАНЕ В ТУРИЗМА)“, ОБН. В ДВ БР. 71 ОТ 27.08.2021 Г.,

които не повтарят публикациите, представени за присъждане на образователна и научна степен „доктор“ и за заемане на академична длъжност „доцент“

В рекапитулацията публикациите са въз основа на обединен опис по вид публикация:

І. НАЦИОНАЛНИТЕ МИНИМАЛНИ ИЗИСКВАНИЯ СЪГЛАСНО ЗРАСРБ (ЧЛ.2Б) И ПРАВИЛНИКА ЗА ПРИЛОЖЕНИЕТО МУ (ЧЛ.1А, АЛ.1) и ІІ. ДОПЪЛНИТЕЛНИТЕ ИЗИСКВАНИЯ ЗА УНСС СЪГЛАСНО ЗРАСРБ (ЧЛ.2Б, АЛ.5) И ПРАВИЛНИКА ЗА ПРИЛОЖЕНИЕТО МУ (ЧЛ.1А, АЛ.2-3)

1.Хабилитационен труд – монография

Янева, М., Управленско консултиране при популяризиране на пакетни продукти на туроператори, Издателство „Авангард Прима“, първо издание, 2020 г., 273 с., ISBN: 978-619-239-488-2

2.Публикувана книга на базата на защитен дисертационен труд за присъждане на образователна и научна степен „доктор“

Янева, М., Влияние на качеството върху потребителския избор на туристически продукт, Издателство „Авангард Прима“, 2004 ISBN 954-32-044-7

3.Публикувана монография, която не е представена като основен хабилитационен труд

  1. Янева, М., Приложни аспекти на управленското консултиране в туроператорския бизнес, Авангард Прима, 2016, 125 с., ISBN 978-619-160-610-8
  2. Янева, М. и кол., Хармонизиране качеството на продукта на туристическите агенции в България с европейските добри практики, Авангард Прима, София, 2011 г., лично участие 169 с. (гл. I; т. 1, 2, 3, 4, 5 – от с. 89-97; гл, II, т. 1,2,3,6 – от с. 197-201; гл. III, т. 1,2,5 – от стр. 223 – 245; 308 – 317, ISBN 978-954-323-874-3

4.Публикувана глава от колективна монография

1.Рибов, М., Янева, М. и колектив, Туристическа политика,  гл. 10 – “Управленско консултиране на проекти”, Тракия-М, София, 2010 г., с.212-240, ISBN 978-954-8401-84-5

2.Янева, М. и кол., “Идентифициране имиджа на туристическа дестинация България, създаден от туроператори и туристически агенти на европейския туристически пазар”, глава първа: Имидж на дестинация, УИ „Стопанство”, София, 2013, с.5-66 ISBN 978-954-644-473-8

3.Янева, М. и кол., Наука и общество, годишник научни трудове на БКОНК, Авторска част: „Състояние и развитие на туроператорската и турагантската дейност във водещи европейски рецептивни дестинации преки конкуренти на българския пазар”, глава трета: с. 94-154 Авангард Прима, С., 2014, ISSN 1314-5436

4.Янева, М. и кол., Съвременни тенденции в развитието на туризма, глава 9-Състояние и развитие на туроператорската и турагентсктата дейност, Изд. Тракия М, 2016 г., с.249-276, ISBN 978-619-7003-17-8

5.Янева, М., Великова, Е., Калейчев, Св., Международен туризъм-теория и практика, гл.4 Управление на туризма , Авангард Прима, 2016, с.86-129, ISBN 978-619-160-717-4

6.Янева, М., Великова, Е., Портарска, В., Приложни аспекти на планирането и управлението на туристическите дестинации, глава втора- Организация и управление на туристическата дестинация , Авангард Прима, 2017, 96-124 ISBN 978-619-160-770-9)

7.Янева, М. И кол., „Корпоративната социална отговорност на входящите туроператори за повишаване конкурентоспособността на продукта в туристическия бизнес в България”, част от първа глава и глава трета –Въздействие на корпоративната социална отговорност върху конкурентоспособността на туристически продукт в България, УИ „Стопанство”, София, 2017, с.139-226, ISBN 978-954-644-969-6

8.Янева, М. И кол., Рекреацията – начин на осигуряване и употреба, глава 10 – Консултингът при вземане на инвестиционни решения в областта на рекреацията“, Авангард Прима, 2018, с.348-380, ISBN 978-619-160-976-5

5.Публикуван университетски учебник

  1. Янева, М., Екскурзоводско обслужване, трето допълнено издание, Авангард Прима, 2009 г., 510 с., ISBN 978-954-323-509-4
  2. Ianeva, M., Tour Guide Service, Publishing House “Publishing complex-UNWE”, Sofia, 2014., p.195, ISBN 978-954-644-689-3, http://blogs.unwe.bg/myaneva/files/2018/03/Book-Tour-Guide-Service-Mariana-Ianeva.pdf
  3. Янева, М., Екскурзоводско обслужване, четвърто преработено и допълнено издание, Авангард Прима, 2016 г., 510 с., ISBN 978-619-160-639-9
  4. Рибов, М., Янева, М., Милева, С., Димитров, П., Станкова, М., Трифонова, Ж., Гръчка, Л., Туроператорска, агентска и 4. транспортна дейност, Тракия-М, глава шеста-Туристически маршрути, 2009 г., с 207-234, ISBN 954-8401-76-0
  5. Рибов, М., Тадаръков, Д., Парушева, Т., Янева, М., Великова, Е., Тончева, Т., Пенчева, А., , Основи на туризма, 4 част, глава четвърта -Туроператорска и турагентска дейност, УИ Стопанство, 2011 г., с 278-323, ISBN 978-954-644-190-4
  6. Ianeva, M., Toncheva, T., Boycheva, Hr., Tourism destinations, House “Publishing complex-UNWE”, Sofia, 2015, глава първа – с. 7-46, ISBN 978-954-644-773-9 http://blogs.unwe.bg/myaneva/files/2018/03/Book-Tourism-Destination-Mariana-Ianeva.pdf
  7. Янева, М. Основи на консултинга в туризма, Авангард Прима, София, 2010 г., 241 с., ISBN 978-954-323-780-7

6.Студии, публикувани в нереферирани списания с научно рецензиране или публикувани в редактирани колективни

  1. Ianeva, M., Tsonev, N., Vasileva, M., Basmadzieva, St.., Enhancement of Competitiveness of the Product in the Tourist Business by Health Tourism Marketing Management, Research Papers of UNWE, 2018(2), рр.89-109/ http://unwe-research-papers.org/bg/journalissues/article/9965/ (Повишаване конкурентоспособността на продукта в туристическия бизнес чрез маркетинговото управление на здравния туризъм)
  2. Ianeva, M., Gaidarov, N., Specialization of Tourist Offering by Modeling a Package Tour for Gambling Tourism, Research Papers of UNWE,  Issue 1/2019, p.125-145 http://unwe-research-papers.org/bg/journalissues/list/135(Специализация на туристическото предлагане чрез моделиране на туристически пакет за хазартен туризъм)

7.Статии, публикувани в научни списания, реферирани и индексирани в Scopus и/или Web of Science

  1. Yaneva, M., Establishing Business Identification of Regions for Sustainability in Tourism, Journal of Balkan Ecology, 2019, vol.22, №1, p.81-90, ISSN: 1311-0527 (Web of Science), https://www.cabdirect.org/cabdirect/abstract/20193161197https://www.cabdirect.org/cabdirect/abstract/20193161197
  2. Ianeva, M, Developing а Methodology for Tourism Region Management (The Case of Sofia), Economic Studies, 2020, Vol. 29 Issue 6, p171-181. 11p., ISSN – 0255-0822 (Scopus)

https://www.iki.bas.bg/spisanie-ikonomicheski-izsledvaniia (секция „Архив“, година 2020, бр. 6

https://www.scopus.com/sourceid/13500154704?origin=recordpag

8.Статии, публикувани в научни списания, реферирани и индексирани в други международни бази данни с научна информация

  1. Янева, М., сп. Икономически алтернативи, УИ ”Стопанство”, Тенденции в развитието на туризма, 2009 г., бр.2, с.60-71 http://alternativi.unwe.bg/alternativi/index.php?nid=32&hid=1184
  2. Янева, М., Бойчева, Хр., „Приложение и значение на корпоративната социална отговорност в туристическите предприятия за развитието на туризма и повишаване на конкурентоспособността му“, сп. „Икономически и социални алтернативи”, бр. 3, София, 2017, с. 63-67, https://www.unwe.bg/uploads/Alternatives/6_Alternativi%20br3%202017_BG.pdf, ISSN (print): 1314-6556, ISSN (online): 2534-8965
  3. Ianeva, M., The sharing economy at tourist tours and its impact on the tourist business (travel agencies) in Bulgaria, European journal of economics and business studies, January April 2018, Volume 4, Nr. 1, p. 228-234, ISSN 2411-9571 (Print) , ISSN 2411-4073 (online) https://econpapers.repec.org/article/eurejesjr/239.htm
  4. Ianeva, M., Portarska, V., „Management aspects of the product specialization of a tourist region“, Revue européenne du droit sociale, Vol. XLV, ISSUE 4, 2019, p.49-66, ISSN 2393 – 073X, ISSN-L 1843 – 679X, http://www.revueeuropeenne-du-droitsocial.ro/fr/revue.php
  5. Янева, М., Георгиева,Р., „Управлението на деловият туризъм като предпоставка за устойчив растеж„ сп Диалог, Електронно списание на СА „Д. А. Ценов“ – Свищов, 2018 г. бр.2, с.15-27., ISSN: 1311-9206 https://wwwuni-svishtov.bg/dialog/title.asp?title=1232
  6. Ianeva, M. & Georgieva, R., 2020. „Reviewing the Conditions for Business Tourism in Bulgaria,“ Journal of Innovative Business and Management, DOBA Faculty, vol. 12(1), ISSN: 1855-6175 35-40.https://ideas.repec.org/a/dob/journl/v12y2020i1a9.html

9.Статии, публикувани в нереферирани списания с научно рецензиране и редколегия

  1. Янева, М., Планиране на проучвания при консултантска оценка на туристическа организация, Шести годишник КИА, Университетско издателство “Паисий Хилендарски“, Пловдив, 2009 г., том 6, стр. 78-88, https://www.vusi.bg/wp-content/uploads/2017/12/62125_Godi6nik09.pdf, ISSN: 1313-8472
  2. Янева, М., Влияние на лидерите в бранша за внедряване на нови процеси, подходи и продукти в туроператорската и турагентската дейност, Седми годишник КИА, „Автопринт“, Пловдив, 2010 г. том 7, стр. 73-81, https://www.vusi.bg/wp-content/uploads/2017/12/aa182_Godi6nik7KIA10.pdf, ISSN: 1313-8472
  3. Yaneva, М., Consulting assessment of the organization, Journal: “Science & Research”, vol. 1(1), 2010 г., с.58-68. http://www.bkonk.bg/journal/volume-1, ISSN:1314-295Х
  4. Yaneva, М., Organizing events for promotion of tourist destination, Journal: “Science & Research”, vol. 1(2), 2011, с.51-60 http://www.bkonk.bg/journal/volume-2, ISSN:1314-295Х
  5. Yaneva, М., Consulting project for identification and promotion of a tourist destination, article, Journal: “Science & Research” of The Bulgarian Chamber For Science, Education And Culture, vol.2(3), 2011, с.61-69. http://www.bkonk.bg/journal/volume-3, ISSN:1314-295Х
  6. Янева, М., сп. Инфраструктура и комуникации-УНСС, бр. 4, Национални особености на консултинга в туризма, София, 2011, с. 25-30, ISSN: 1314-0930, http://faculties.unwe.bg/Uploads/Infra/Година%20ІІ,%20Май%202011,%20кн.%204.pdf
  7. Янева, М., сп. Инфраструктура и комуникации-УНСС, Консултингът в промоцирането на дестинациите, София, кн.6, 2012, с.67-79, ISSN: 1314-0930, http://faculties.unwe.bg/Uploads/Infra/Година%203,%20Юни%202012,%20кн.%206.pdf
  8. Yaneva, М., Trends in management consulting in tourism, article, Journal: “Science & Research”, vol. 1(4), 2012, с.33-41., http://www.bkonk.bg/journal/volume-4 ISSN:1314-295Х
  9. Yaneva, М., The influence of art on the development of the travel agency product, article, Journal: “Science & Research”, vol. 1(5), 2013, с.58-66. http://www.bkonk.bg/journal/volume-5, ISSN:1314-295Х
  10. Янева, М., Aspects of consultancy management in tour operators’ business, сп. „Инфраструктура и комуникации”-УНСС, 2014( год.4, януари), кн.7, с.29-42, ISSN: 1314-0930, http://faculties.unwe.bg/Uploads/Infra/Година%204,%20Януари%202014,%20кн.%207.pdf
  11. Yaneva, М., Еmilova, I., Influence of the airline industry on the development of tour operators` activities, сп. Инфраструктура и комуникации-УНСС, кн.9, 2014 (год.4), с.71-80, ISSN: 1314-0930 , http://faculties.unwe.bg/Uploads/Infra/Година%204,%20Май%202014,%20кн.%209.pdf
  12. Yaneva, М., Importance of tourism for the development of economies,, article, Journal: “Science & Research”, vol. 1(7), 2014, с.7-20. http://www.bkonk.bg/journal/volume-7, ISSN:1314-295Х
  13. Янева, М., „Предизвикателства и възможности за развитието на туризма в България“, Сп.“Инфраструктура и комуникации“, УНСС, „Авангард Прима“, София, 2015, кн. 10, с.298-303; http://faculties.unwe.bg/Uploads/Infra/Година%205,%20октомври%202015,%20кн.%2010.pdf, ISSN: 1314-0930
  14. Yaneva,M., Misheva, M., “Management Aspects of Development of Tourism in Bulgaria”, Journal of Science&Research(8), Bulgarian Chamber for Education, Science and Culture 2015, p. 67-77, http://www.bkonk.bg/images/Broi_08_2015.pdf, ISSN:1314-295Х
  15. Yaneva,M., Misheva, M., “The benefits and effects of the „Holiday& SPA EXPO”, Journal of Science&Research(9), Bulgarian Chamber for Education, Science and Culture 2016, p. 74-82 http://www.bkonk.bg/journal/volume-9, ISSN:1314-295Х
  16. Yaneva, M., Gaidarov, N., ‘’Economics of experiences and its role for the development of creative tourism’, (“Икономиката на изживяванията и ролята й за развитието на креативния туризъм“), Journal of Science&Research(10), Bulgarian Chamber for Education, Science and Culture 2017, р. 29-35. http://www.bkonk.bg/journal/volume-10, ISSN:1314-295Х
  17. Ianeva, M., Georgieva, R., Creating Specialized Tourist Products for Strategic Destination Management, Journal of Science&Research(11), Bulgarian Chamber for Education, Science and Culture 2018, р. 76-87. http://www.bkonk.bg/journal/volume-11, ISSN:1314-295Х
  18. Ianeva, M., Portarska, V., Management aspects of the destination marketing organizations, Journal of Science&Research(12), Bulgarian Chamber for Education, Science and Culture, vol.12, 2019, стр. 48-59, http://www.bkonk.bg/images/Body_pechat_br12_2019%20-%20Copy.pdf, ISSN:1314-295Х

10.Доклади, публикувани в сборници от научни конференции, проведени в чужбина организирани от международни научни или професионални организации

  1. Ianeva, M., Velikova, E., Gatovski, I., “Practical training in tourism,, International Conference, 7th Edition, Florence, Italy, “Conference Proceedings. The Future of Education”8-9. 06. 2017, p. 348-352, (ISBN and ISSN 2384-9509 codes by the Italian publisher Libreria Universitaria Edizioni),  https://conference.pixel-online.net/FOE/files/foe/ed0007/FP/3672-PET2379-FP-FOEpdf
  2. Ianeva, M., Georgieva, R., „Innovations of the MICE tourism: Opportunities in Bulgaria“, 3rd International Scientific Business Conference on Leadership and Management: Integrated Politics of Research and Innovations – LIMEN 2017, Belgrade, Serbia, 14.12.2017, ISBN 978-86-80194-09-7, 727-730, https://mediacontent.limen-conference.com/2019/03/388888466-zbornik-limen-2017-final-version.pdf
  3. Ianeva, M., Georgieva, R.,The sharing economy at tourist tours and its impact on the tourist business (travel agencies) in Bulgaria, ICSS XIV, 14thInternational Conference on Social Sciences, Goethe University Congress Center, Frankfurt, Germany 2-3 March 2018, ISBN 9781642553987 Proceedings Volume I, 149-156, https://lib.euser.org/14th_ICSS_2018_Proceedings_Book_Vol1_ISBN_9781642553987.pdf
  4. Ianeva, M., Pandzherova. A., “Importance of Women Empowerment for Economic Development of Tourism Destinations ”, XIV International Scientific ARC ICWLE 2020 Male Conference: International conference on women leadership and empowerment, Male, Maldives, PDF version, 23.07.2020 г., 243-256, ISBN: 978-1-7338929-3-3
  5. Ianeva, M., Georgieva R., Image of the destination for MICE tourism, Proceedings of ‏The 2nd International conference on Research in Management, Vienna, Austria, February 19 – 21, Diamond Scientific Publishing 19th February 2021, Category: Management, 113-121, ISBN: 978-609-485-130-8, https://www.dpublication.com/proceeding/2nd-icrmanagement/#Table-of-Contents

https://www.dpublication.com/wp-content/uploads/2021/01/15-360.pdf

  1. Ianeva, M., Basmadzieva, St.., The Management Consultancy for Promoting Exotic Destinations for Health Tourism, Proceedings of ‏The 2nd International conference on Research in Management, Vienna, Austria, February 19 – 21, Diamond Scientific Publishing 19th February 2021, Category: Management, 103-112, ISBN: 978-609-485-130-8, https://www.dpublication.com/wp-content/uploads/2021/01/14-359.pdf

11.Доклади, публикувани в сборници от научни конференции с научно рецензиране или публикувани в редактирани колективни томове в България

  1. Янева, М., Консултантска оценка по идентифициране, създаване и промоциране на туристическа дестинация от туроператори, „Предизвикателства пред туризма в 21 век”-сборник, Авангард Прима, София, 2011 с.283-288, ISBN 978-954-323-905-4
  2. Янева, М., Мишева, М., Приложение на информационните технологии при промоциране на туристически продукти от пътническите агенции, Международна научна конференция „Приложение на информационните и комуникационните технологии в икономиката и образованието”, Сборник , София, 2011., с. 550-557 , ISSN 978-954-92247-3-3
  3. Янева, М., Мишева, М., Консултинг по идентифициране имидж на туристическа дестинация, Международна научна конференция «Перспективи и предизвикателства пред обучението по бизнес администрация» /окт.2011/, УНСС Авангард Прима, София, 2012 г., Книжка с абстракт с.111-113 ISBN 978-954-323-898-4; Сборник на диск ISBN 978-954-323-990-0
  4. Янева, М., Тенденции и предизвикателства в бизнеса чрез внедряване на нови продукти на туристическия пазар, Сборник: „Бизнесът – позитивната сила в обществото”, НБУ, София, 2014 г., с.444-458, ISSN978-954-535-796-808-1
  5. Янева, М., Туризмът – индикатор за разширяване на пазара на изкуствата в туристическите дестинации, Сборник: „Отговорен туризъм 2020”, ИУ Врана, 2013 г., с121-128, ISSN 978-954-21-0665-4
  6. Янева, М., Придружените туристически пътувания в Европа–особености и тенденции, Сборник: „Транспортът в променящия се свят – предизвикателства и решения”, УНСС, София, 2014, с.288-298, ISSN 978-954-535-898-2
  7. Янева, М., „Лидерството – добрите практики в туроператорската дейност“, Сборник: „Лидерството – време е за промени“, НБУ, София, 2015, с. 539-548, ISSN 978-954-535-898-2
  8. Янева, М., Сборник: „Човешкият капитал-методология, измерения, практики“, „Нови тенденции в развитието на туризма“, НБУ, 2015, с. 399-410, ISBN 978-854-535-853-1
  9. Янева, М., Сборник: „Туризмът в епохата на трансформация“, Анализ и дискусиoнни аспекти на развитието на туризма в България на макроравнище“, ИУ-Варна, 2015, с.271-280, ISSN 978-954-21-0864-1
  10. Янева, М., Цонев, Н., Сборник: “Стратегически визии: ефективно управление за икономически, организационни и социални трансформации”, „Ефективното маркетингово управление на дестинациите с цел икономически и социални трансформации в туризма“, НБУ, София, 2016, с.408-415, ISSN 2367-7368
  11. Янева, М., Георгиева, Р., „Специализираните продукти на туроператорите в деловия туризъм в условията на интелигентен и устойчив растеж“, Сборник: „Търговският и туристическият бизнес в условията на интелигентен, устойчив и приобщаващ растеж“, СА Д. Ценов, Свищов, 2016, с.123-130,  ISSN 978-954-23-1151-5
  12. Янева, М., Гайдаров, Н., „Новите нюанси на съвременната наука и развитието на креативния туризъм“, Международна научна конференция – Сборник: “Съвременната наука, бизнесът и образованието“, ВУМ Варна, юли 2017, с.117-104 https://www.scribd.com/document/352534082/Yearbook-of-Varna-University-of-Management-Volume-10-2017, ISSN 2367-7368
  13. Янева, М., Гайдаров, Н., „Специализация, трансформация и устойчивост в туризма“, XXV Симпозиум „Качество, конкурентоспособност, устойчиво развитие“, УНСС, БКОНК, Сборник: Предизвикателствата на новата технологична трансформация“, Авангард Прима, София, 2018, с.103-117, ISSN 978-619-160-956-7
  14. Янева, М., Цонев, Н., „Консултантска оценка на потенциала за развитие на туристически район“, Сборник: „Туризмът в новото хилядолетие– състояние и перспективи”, Международна научно-практическа конференция СА Д. Ценов, Свищов, 11.10.2019 г., с.404-414, ISSN 978-954-23-1764-7
  15. Янева, М., Портарска, В., Юбилейна международна научна конференция Сборник: „ТУРИЗМЪТ – ОТВЪД ОЧАКВАНИЯТА” „Повишаване на конкурентоспособността на УНСС посредством инициативи за популяризиране на имиджа му“, Изд. УНСС, Изд. УНСС, февруари 2020, 777-788 http://departments.unwe.bg/Uploads/Department/„Tourism%20–%20beyond%20expectation“,%202020.pdf , ISBN 978-619-232-297-7М.Янева -Карта КОЛИЧЕСТВЕНИ Final

Ръководство на научен или образователен проект

  1. Ръководител на университетски проект на тема: „Хармонизиране качеството на продукта на туристическите агенции в България с европейските добри практики”, № НИД 21.03 – 38/2009-2010 г., УНСС, финансиран със субсидия от Държавния бюджет.
  2. Ръководител на университетски проект на тема: «Идентифициране имиджа на туристическа дестинация България, създаден от  туроператори и туристически агенти на европейския туристически пазар”, № НИД НИ 1-12/ 2011-2013 г., УНСС, финансиран със субсидия от Държавния бюджет.
  1. Ръководител на университетски проект на тема: „Корпоративната социална отговорност на входящите туроператори за повишаване конкурентоспособността на продукта в туристическия бизнес в България”, № НИД НИ 1-8/ 2014-2017 г.
  1. Ръководител на университетски проект на тема: «Управление на туристическите дестинации и развитие на специализирани видове туризъм ”, № НИД НИ 1-8/ 2018-2020 г., УНСС, финансиран със субсидия от Държавния бюджет.

Участие в научен или образователен проект

  1. Член на екип по национален проект за фундаментални научни изследвания на тема „Развитие на туристическите райони в България, чрез моделиране на иновативни подходи при специализирани видове туризъм“, Административен договор № КП-06-Н 35/11 от 18.12.2019 г., ръководител Николай Георгиев Цонев, УНСС.
  2. Експерт по международен проект № Agreement N 2018-1-BG01-KA204-047871, PROJECT NAME: “Open Your Eyes: Fake News for Dummies”, период 2018г – 2020г. с Ръководител проект: Витлена Василева, изпълняван от „Никанор“ ООД по програма Еразъм плюс, Ключова дейност 2.
  3. Експерт по международен проект по Мобилност за възрастни Project Title: ICT Education for Bulgaria, project number: 2018 – 1 – BG01 – KA104 – 047009, (2018) Ръководител на проект: Витлена Василева,  по програма Еразъм плюс, Ключова дейност 1
  4. Eксперт по международен проект GRANT AGREEMENT NUMBER: 2018-1-ES01-KA204-050711, PROJECT NAME: CONTINUOUS E-LEARNING FOR INNOVATION IN TOURISM MANAGEMENT, PROJECT ACRONYM: CEL4ITM, Lead Partner Ecosistemas Virtuales y Modulares S.L., EVM, (2018г – 2020 г.), Ръководител на проект Рикардо Тавио, изпълняван от Никанор ООД по програма Еразъм плюс, Ключова дейност 2л.

 

Добре дошли в моя блог

Welcome to UNWE Blogs. Това е моят блог. Тук можете да намерите информация за научноизследователската и преподавателската ми дейност.