Дипломанти

2009

Боряна Нешева. Характеристики на участието в социални мрежи в интернет (Предизборната агитация на Синята коалиция във „Фейсбук”) (творчески проект, бакалавър)

Даниела Зайкова. Актуални тенденции в развитието на новите медии в интернет – сайтът за социални отметки www.svejo.net (творчески проект, бакалавър)

Таня Калинова. Сексуалните послания и тяхното приложение в телевизионната реклама (анализ на тв реклами в периода 20.06 – 05.07.2009 в праймтайма по БНТ1, bTV и NTV) (творчески проект, бакалавър)

Стефан Стефанов. Специфика, характеристики и комуникационни възможности на новите медии (творчески проект, бакалавър)

Мария Дуковска. Специфика и характеристики на онлайн медиите (Сравнителен анализ на медиите Spas.bg и Kafene.bg) (творчески проект, бакалавър)

Кристина Николова. Кандидат-президентската кампания на Барак Обама в социалната мрежа Facebook – 2008 г. (творчески проект, бакалавър)

Ивана Петрова. Печатните медии в ерата на дигиталната реалност – възможности за развитие (в. „24 часа” и 24 chasa.bg) (творчески проект, бакалавър)

Диана Трасиева. Традиционни и нови медии в интернет  (Сравнителен анализ на Novinar.net и News.bg) (творчески проект, бакалавър)

2010

Иванка Гъркова. Блоговете като информационен ресурс при популяризиране на каузи (анализ на екоблога на Люси Сетиян) (творчески проект, бакалавър)

Васил Ранчев. Комуникативни стратегии на спортните медии в интернет (анализ на gong.bg)  (творчески проект, бакалавър)

Виолина Ненова. Комуникационен мениджмънт в атомната енергетика (анализ на случая с аварията в атомната централа „Чернобил“) (творчески проект, бакалавър)

Галатеа Няголова. Характеристики и специфични особености на социалните медии (творчески проект, бакалавър)

Иван Цуцуманов. Сайтовете за видео споделяне в контекста на традиционните медии (творчески проект, бакалавър)

Искрен Минчев. Добри практики при създаване и позициониране на онлайн медия (практически модел на tennis24.bg) (творчески проект, бакалавър)

Даниела Николова. Етични проблеми на авторството на творчески произведения в интернет (случаят Еленко Еленков срещу „168 часа” ЕООД)  (творчески проект, бакалавър)

Виолета Димитрова. Апелът за хумора в рекламната комуникация (анализ на телевизионни реклами по bTV и Нова Тв в периода 15.02.2010 – 15.03.2010г.)  (творчески проект, бакалавър)

Евгения Владимирова. Корпоративната социална отговорност (анализ на имиджа на М-Тел) (магистърска теза)

Александрина Гьошева. Управление на репутацията на търговска марка в Интернет (анализ на репутацията на Кока-кола в глобалната мрежа) (магистърска теза)

Тодор Латев. Онлайн версии на традиционни медии – предимства и недостатъци (сравнителен анализ на в. „Дневник“ и Dnevnik.bg) (творчески проект, бакалавър)

2011

Таня Гатева. Ролята на социалните медии в предизборната кампания (анализ на кампанията Обама-Маккейн) (творчески проект, бакалавър)

Георги Минев. Разпространение на медийно съдържание чрез мобилни устройства (анализ на случая Аксел Шпрингер АД) (творчески проект, бакалавър)

Емил Христов. Блогосферата като средство за политическа комуникация (Анализ на блога на Иво Инджев) (творчески проект, бакалавър)

Люба Момчилова. Уики сайтовете като алтернативен източник на информация (сравнителен анализ на Уикипедия и Уикилийкс) (творчески проект, бакалавър)

Симеон Савов. Добри практики в развитието на онлайн медиите (Сравнителен анализ на Дневник и Дневник.бг) (творчески проект, бакалавър)

Славяна Христова. Съдържателни аспекти на редакционната политика на списание L’EUROPEO (творчески проект, бакалавър)

Цветелина Арсова. Управление на корпоративната репутация в интернет (анализ на комуникационната стратегия на М-тел по време на смяната на платформата за обслужване на клиенти – 2010/2011 г.) (магистърска теза)

Даниела Николова. ПР инструментариум за управление на онлайн репутация (магистърска теза)

Ралица Русинова. Нови комуникационни подходи чрез социални медии (анализ на кампанията „Doritos атакува Супербола”) (магистърска теза)

Симеон Георгиев. Позициониране на онлайн спортна медия (из опита на Гонг.бг)

Георги Минчев. Блогове и политици. Анализ на парламентарните избори 2009

2012

Антония Димитрова. Формиране на идентичност в условията на трансформираща се медийна среда (движението „Окупирай” – от #революция към предефиниране на социалната действителност с помощта на новите медии) (бакалавърска теза). Публикация: Формиране на идентичност в условията на трансформираща се медийна среда

Божидар Янев. Създаване и разпространение на продукт в онлайн медии (бакалавърска теза)

Веселин Блажев. 9gag.com – хибрид между социална медиа и социална мрежа (бакалавърска теза)

Георги Марчев. Социалните мрежи като среда за промяна (бакалавърска теза)

Данаил Антов. Рекламната комуникация: ефекти и дефекти (бакалавърска теза)

Деница Загорова. Вербализация и иконизация на рекламното послание (рекламна кампания на късометражния филм „Чуй София”) (бакалавърска теза)

Елена Кирилова. Специфика и характеристикa на женската аудитория в интернет. Анализ на себепредставянето във Фейсбук (бакалавърска теза). Публикация: Женското себепредставяне във Facebook: стратегии и мотивация

Емил Димитров. Изграждане и позициониране на онлайн медиа (по примера на www.7heplace.com) (бакалавърска теза)

Иван Вълчанов. Онлайн журналистика: нови професионални компетенции (практически анализ на трансформираните умения) (бакалавърска теза). Публикация: Професионални компетенции и умения в онлайн журналистиката

Мая Коларова. Терористичният акт като кризисна ситуация – рефлексия в онлайн медиите (Случаят „Брейвик” и отразяването му в Norway Post, Independent и Дневник) (бакалавърска теза). Публикация: Терористичният акт като кризисна ситуация – рефлексия на случая „Брейвик” в онлайн медиите

Саня Спасова. Трансформация на книгата. Киндъл като катализатор на дигитализацията на книжната индустрия (бакалавърска теза). Публикация: Трансформация на книжната индустрия: предпоставки и пречки

Цветослав Крумов. Специфика на рекламните стилове.
Рекламни апели в националните телевизии в прайм-тайма 
(бакалавърска теза)

2013

Кръстин Димитров. Комуникация и стратегически маркетинг в печатно издание. (Практически модел за реализиране на организационните цели на сп. „Мениджър“) (бакалавърска теза)

Александър Шишков. Нови компетенции на журналиста в интернет (бакалавърска теза)

Валерия Павлова. Социалните мрежи като среда за бизнес комуникация (бакалавърска теза)

Елеонора Георгиева. Социалните медии като платформа за изграждане на гражданско общество (бакалавърска теза)

Филип Кръстев. Социалните медии като фактор за развитието на демокрацията по време на „арабската пролет“ (бакалавърска теза)

Кристина Иванова. Дигитална разследваща журналистика. Сайтът „Бивол“ и правото да се казва истината (бакалавърска теза)

Иван Вълчанов. Икономически теми в онлайн медиите. Журналистически компетенции и качество на отразяване (магистърска теза)

Цветослав Крумов. ПР подходи при онлайн интегриране на марката (магистърска теза)

2015

Милена Димитрова. Онлайн комуникации в българската политика. Комуникационна стратегия на коалиция Реформаторски блок по време на предизборната кампания за парламентарни избори 2014 (магистърска теза)

Иван Русланов. Дефицити и възможности в българското книгоиздаване (магистърска теза)

2016

Диляна Йорданова. Фирмени комуникационни стратегии във Фейсбук (магистърска теза)

Теодора Пискова. Аудиторията като творец в социалните медии и мрежи. Изкуството в континуума между реалното и виртуалното (магистърска теза)

Живка Пиргова. ПР криза в интернет. Анализ на кампанията на Greenpeace от 2014 г. срещу партньрството на Lego и Shell (магистърска теза)

2017

Теа Даулова. Глобални феномени на връзките с обществеността в интернет. Комуникационни стратегии на компаниите Tourism Australia, Coca-Cola и BMW (магистърска теза)

Алиса Иванова. Бизнес новините в онлайн медиите: capital.bg, banker.bg, money.bg, economy.bg (магистърска теза)

Ина Кръстовчева. Връзки с обществеността във футбола (Анализ на комуникационните практики на отборите от Първа и Втора професионална лига в България) (магистърска теза)

Кристина-Йоана Петрова. Портретни фичъри на бизнес лидерите в списанията „Форбс“, „Мениджър“, „Икономика“ (магистърска теза)

2018

Александра Ангелова. ПР в „Инстаграм“. Техники и инструменти за влиляние върху целевата аудитория (магистърска теза)

Велина Стоянова. Икономически теми в онлайн медиите. Анализ на изданията“Капитал“, „Икономика“ и Money.bg (магистърска теза)

Гергана Цанкова. Отразяване на корупцията в обществените поръчки в онлайн медиите (магистърска теза)

2019

Виолета Николова. Персоналният имидж на Румен Радев и Цецка Цачева в интернет (Анализ на кандидат-президентската кампания през 2017 г.)

Даниела Петрова. Комуникационни стратегии на туристическия бизнес в интернет

Доника Стоянова. Конструиране на имидж в интернет. Анализ на комуникациите на ДП „Ръководство на въздушното движение“

Ралица Динева. Публичните комуникации в интернет за бездимни тютюневи изделия

2020

Василена Иванова. Публичните комуникации в интернет на Българската федерация по художествена гимнастика

Десислава Цветанова. Кризисен ПР в интернет. Репутационната криза на DELL през 2005 г.

Рая Атанасова. ПР в социалните мрежи и развитие на собствени канали