Днес трудно може да попаднем на обява за работа или за конкурс за работно място, в която да отсъства критерият “комуникативност” или “умение да се общува”. Понятия като “организационна комуникация”, “корпоративна комуникация” или “бизнес комуникация” отдавна са се превърнали в ключови за мениджмънта, предприемачеството и човешките ресурси. Те дори се поставят на много по-предни позиции отколкото, примерно, доброто и квалифицирано образование, лидерските качества или способността да се рискува. Защо е така? Толкова ли е голямо значението на общителността в бизнеса и организационния живот? Какво следва да разбираме под “бизнес комуникация”? Кои са нейните водещи функции и видове? Каква е характеристиката на комуникационните умения? Има ли връзка и каква е тя между управленската власт и мотивацията на персонала, от една страна, и бизнес комуникацията, от друга? Кои са най-често срещаните бариери и спирачки пред съвременната бизнес комуникация? Отговорите на тези и други подобни въпроси ще помогнат за по-доброто ориентиране във феномена и процеса бизнес комуникация. Изясняването им със сигурност е добър подстъп към едни от най-важните дейности в организационното общуване – вербалната и невербалната комуникация, писането и четенето в бизнеса и предприемачеството. Днес трудно може да попаднем на обява за работа или за конкурс за работно място, в която да отсъства критерият “комуникативност” или “умение да се общува”. Понятия като “организационна комуникация”, “корпоративна комуникация” или “бизнес комуникация” отдавна са се превърнали в ключови за мениджмънта, предприемачеството и човешките ресурси. Те дори се поставят на много по-предни позиции отколкото, примерно, доброто и квалифицирано образование, лидерските качества или способността да се рискува. Защо е така? Толкова ли е голямо значението на общителността в бизнеса и организационния живот? Какво следва да разбираме под “бизнес комуникация”? Кои са нейните водещи функции и видове? Каква е характеристиката на комуникационните умения? Има ли връзка и каква е тя между управленската власт и мотивацията на персонала, от една страна, и бизнес комуникацията, от друга? Кои са най-често срещаните бариери и спирачки пред съвременната бизнес комуникация? Отговорите на тези и други подобни въпроси ще помогнат за по-доброто ориентиране във феномена и процеса бизнес комуникация. Изясняването им със сигурност е добър подстъп към едни от най-важните дейности в организационното общуване – вербалната и невербалната комуникация, писането и четенето в бизнеса и предприемачеството…Цялата статия можете да прочетете ТУКДнес трудно може да попаднем на обява за работа или за конкурс за работно място, в която да отсъства критерият “комуникативност” или “умение да се общува”. Понятия като “организационна комуникация”, “корпоративна комуникация” или “бизнес комуникация” отдавна са се превърнали в ключови за мениджмънта, предприемачеството и човешките ресурси. Те дори се поставят на много по-предни позиции отколкото, примерно, доброто и квалифицирано образование, лидерските качества или способността да се рискува. Защо е така? Толкова ли е голямо значението на общителността в бизнеса и организационния живот? Какво следва да разбираме под “бизнес комуникация”? Кои са нейните водещи функции и видове? Каква е характеристиката на комуникационните умения? Има ли връзка и каква е тя между управленската власт и мотивацията на персонала, от една страна, и бизнес комуникацията, от друга? Кои са най-често срещаните бариери и спирачки пред съвременната бизнес комуникация? Отговорите на тези и други подобни въпроси ще помогнат за по-доброто ориентиране във феномена и процеса бизнес комуникация. Изясняването им със сигурност е добър подстъп към едни от най-важните дейности в организационното общуване – вербалната и невербалната комуникация, писането и четенето в бизнеса и предприемачеството.
Медиаморфози на културата
Медиите, смело може да се каже, са острието на цивилизацията. Всяка цивилизация поддържа в авангарда си някоя нова и мощна медия. Но за разлика от цивилизациите, медиите не умират. Тяхната устойчивост се дължи на поддържаната от целостта на културата медийна еволюция (разбирана като фази на пренареждането на медийната система). Никоя медия все още не е изчезнала в следствие на появата на ново средство за масова комуникация. Напротив, несъвършенствата на съществуващата са генерирали появата на следващата. Така недостатъчната актуалност на печата катализира появата на радиото с неговата симултанност. Липсата на образ пък в радиото доразвиват постиженията на киното, за да се появи телевизията…Прочети повече тук: http://media-journal.info/?p=item&aid=40Медиите, смело може да се каже, са острието на цивилизацията. Всяка цивилизация поддържа в авангарда си някоя нова и мощна медия. Но за разлика от цивилизациите, медиите не умират. Тяхната устойчивост се дължи на поддържаната от целостта на културата медийна еволюция (разбирана като фази на пренареждането на медийната система). Никоя медия все още не е изчезнала в следствие на появата на ново средство за масова комуникация. Напротив, несъвършенствата на съществуващата са генерирали появата на следващата. Така недостатъчната актуалност на печата катализира появата на радиото с неговата симултанност. Липсата на образ пък в радиото доразвиват постиженията на киното, за да се появи телевизията…Прочети повече тук: Медиите, смело може да се каже, са острието на цивилизацията. Всяка цивилизация поддържа в авангарда си някоя нова и мощна медия. Но за разлика от цивилизациите, медиите не умират. Тяхната устойчивост се дължи на поддържаната от целостта на културата медийна еволюция (разбирана като фази на пренареждането на медийната система). Никоя медия все още не е изчезнала в следствие на появата на ново средство за масова комуникация. Напротив, несъвършенствата на съществуващата са генерирали появата на следващата. Така недостатъчната актуалност на печата катализира появата на радиото с неговата симултанност. Липсата на образ пък в радиото доразвиват постиженията на киното, за да се появи телевизията…Прочети повече тук: http://media-journal.info/?p=item&aid=40
Добре дошли в моя блог
Welcome to UNWE Blogs. Това е моят блог. Тук можете да намерите информация за научноизследователската и преподавателската ми дейност.Здравейте, скъпи приятели, колеги и посетители! Това е блогът на проф. д-р Любомир Стойков в сайта на УНСС. Искрено се надявам чрез нашето пълноценно общуване да оправдаем народната поговорка „Споделена радост – двойна радост, споделена мъка – половин мъка!“. В ерата на тоталното споделяне в онлайн пространството и в социалните мрежи ние можем само да се обогатяваме от ценностите, които разменяме помежду си, от опита, който обменяме, от всичко онова, което с две думи и на малко по-академичен език може да наречем „ефективна комуникация“.
С удоволствие ще отговарям на ваши въпроси и на свой ред ще задавам питанията си към вас, ще ви правя съпричастни към моето научно и публицистично творчество и – надявам се – ще разчитам на реципрочност. Ето няколко интернет зони, където можете да научите повече за мен:
http://www.lstoykov.fashion.bg/
https://www.facebook.com/ldstoykov?ref=tn_tnmn
СИМПАТИЯТА Е ВЗАИМНА!Welcome to UNWE Blogs. Това е моят блог. Тук можете да намерите информация за научноизследователската и преподавателската ми дейност.