УВОД ВЪВ ВРЪЗКИТЕ С ОБЩЕСТВЕНОСТТА В ИНТЕРНЕТ // INTRODUCTION TO PUBLIC RELATIONS ON THE INTERNET
Конвергентна среда и комуникации. Дефиниране на дигиталния ПР. Задачи на дигиталния ПР
ПРОФИЛ НА ДИГИТАЛНИЯ ПР ЕКСПЕРТ // THE DIGITAL PR EXPERT PROFILE
Компетентностен професионален профил на дигиталния ПР експерт. Професионални роли. Професионална идентичност
МЕДИЙНИ ПЛАТФОРМИ В ИНТЕРНЕТ // INTERNET MEDIA PLATFORMS
Стратегически медийни канали за дигиталните ПР експерти – платени, собствени, придобити и споделени. Необходимост от създаване на съдържание за тези канали чрез стратегическикомуникационен процес
СТРАТЕГИИ ЗА СЪДЪРЖАНИЕ ЗА ДИГИТАЛНИ МЕДИЙНИ ПЛАТФОРМИ // CONTENT STRATEGY FOR DIGITAL MEDIA PLATFORMS
Видове съдържание в интернет. Създаване на текст, аудиовизуално съдържание, инфографики за целите на ПР комуникациите. Инструменти за създаване на дигитално съдържание. Избор на жанрове
МУЛТИМЕДИЕН РАЗКАЗ И ДИГИТАЛЕН ПР // MULTIMEDIA STORYTELLING AND DIGITAL PR
Създаване на история за социални медии. Мултимедийни инструменти за създаване на разказ за медиите. Планиране за мултимедиен разказ и създаване на сториборд. Сглобяване на историята и избор на платформи.
АЛГОРИТЪМ НА ПР КАМПАНИИТЕ В ИНТЕРНЕТ // THE ALGORITHM OF PR CAMPAIGNS ON THE INTERNET
Работа с търсачки. План за кампания. Примери за успешни кампании
АУДИТОРИЯ. ДИГИТАЛНИ ОБЩНОСТИ. ИНФЛУЕНСЪРИ // AUDIENCE. VIRTUAL COMMUNITIES. INFLUENCERS
Започване на разговор с аудиторията. Видове съдържание за диалог с аудиторията (цитати, анкети, отзиви и т.н). Развитие на целева аудитория, създаване на съобщения за свързване с конкретни аудитории и избор на медийни платформи за достигане до всеки аудиториен сегмент. Изграждане на виртуални общности. Сътрудничество с инфлуенсъри
СЪЗДАВАНЕ НА МЕДИЕН/ИНФОРМАЦИОНЕН ПАКЕТ ЗА ДИГИТАЛНИ МЕДИИ. СЪЗДАВАНЕ НА ПРЕСРЕЛИЙЗ ЗА СОЦИАЛНИ МЕДИИ // DEVELOPMENT OF A MEDIA/INFORMATION KIT FOR DIGITAL MEDIA. DEVELOPMENT OF A PRESSRELEASE FOR SOCIAL MEDIA
Създаване на дигитален информационен пакет. Задължителни мултимедийни компоненти. Създаване на информационен лист
ПЛАНИРАНЕ НА ПР ДЕЙНОСТИ В ИНТЕРНЕТ // ONLINE PR ACTIVITIES PLANNING
Примерен маркетингов план с платени, собствени, придобити и споделени медии
ПЛАНИРАНЕ НА ПУБЛИКАЦИИ В СОЦИАЛНИТЕ МЕДИИ: РЕДАКЦИОНЕН КАЛЕНДАР // PLANNING SOCIAL POSTS: EDITORIAL CALENDAR
Набелязване на медийни цели, съобразени с бизнес целите. Анализ на последователите. Задаване на тон на разговора в социалните медии. Избор на социални медии. Създаване на съдържание. Създаване на план за публикуване
КОРПОРАТИВЕН САЙТ. КОРПОРАТИВЕН БЛОГ. ПРОФИЛИ В СОЦИАЛНИТЕ МЕДИИ // CORPORATE SITE. CORPORATE BLOG. SOCIAL MEDIA ACCOUNTS
Създаване на корпоративна идентичност. Изграждане на корпоративен сайт, блог и профили в социалните медии. Рубрики и съдържание
УПРАВЛЕНИЕ НА КРИЗИ ОНЛАЙН // MANAGEMENT OF ONLINE CRISIS
Принципи на онлайн комуникацията при кризи. Дигитални канали и платформи за комуникация при кризи. Онлайн стратегия и планиране за комуникация при кризи. Онлайн реакция и ангажираност при комуникация при криза