Думата като инструмент в работата на ПР-специалиста, сб. „Пъблик рилейшънс и конфликти в демократичното общество”. СУ „Св. Кл. Охридски”, катедра на ЮНЕСКО „Комуникация и връзки с обществеността” на ФЖМК, с. 274-281
Tele-communications, INC. Рекламна стратегия, сб. „Алтернативната телевизия”. СУ „Св. Кл. Охридски”, с. 34-49
„Аспекти на рекламното творчество”, сб. „Viva vox”. СУ „Св. Климент Охридски”, с. 170-178
Семиотични интерпретации на отразяване в пресата на 11 септември 2001 г., сб. „Комуникация в кризисни ситуации”. СУ „Св. Кл. Охридски”, катедра на ЮНЕСКО „Комуникация и връзки с обществеността” на ФЖМК, с. 38-58
Комуникацията. Реклама. „Авангард Прима”
Плурализъм и диалог между етносите в българските онлайн медии (под печат)
Приложни аспекти на обучението по онлайн медии. (2011) В: Взаимодействието теория-практика: ключови проблеми и решения. Т. 4. БСУ, с. 150-154
Функционалност на социалните медии – блогът Mediawe като информационен ресурс и дигитално учебно помагало. В: „Съвременна хуманитаристика“, бр. 1/2011, година III, с. 30-33
Употребата на блогове в университетското образование по онлайн медии. В: сп. „Медии и обществени комуникации“ [www.media-journal.info], № 14/2012; Също и в сборник научни трудове от Националната конференция с международно участие „40 години Шуменски университет 1971–2011“, Университетско издателство „Епископ Константин Преславски“, 2012
Реклама и медии, 2013 (съавтор)
Трансформирана компетентност: квалификационен профил на онлайн журналиста. В „Научни трудове на УНСС” – „Медии, власт, бизнес“, том 3/2013, издателски комплекс – УНСС, с. 211-236
„Пукни, проклета Америка!”: в търсене на професионални стандарти за създаване на редакционно съдържание в интернет. В: Медиите между мисията и бизнеса (сборник), 2014, издателски комплекс – УНСС, с. 117-124 и в Медии и обществени комуникации. Изд. УНСС; Алма комуникация. 2015, №22. Available from: [ media-journal.info]
Плурализъм, онлайн медии и етноси. В: сп. „Медии и обществени комуникации“ [www.media-journal.info], № 22/2015
Медийни дефицити в общественото мнение за интелектуалната собственост в рекламната индустрия (съавтор). В: Медии и обществени комуникации. Изд. УНСС; Алма комуникация. 2015, №22. Available from: [ www.media-journal.info ]
Разследваща журналистика в интернет. Медии и обществени комуникации. Изд. УНСС; Алма комуникация. 2015, №22. Available from: [ www.media-journal.info ]
Онлайн медии. Трансформации. Професионални роли. Компетенции. Авангард Прима. 2015
Предизвикателства пред образованието по медии и обществени комуникации. Медии и обществени комуникации. Изд. УНСС; Алма комуникация. 2015, №23. Available from: [ www.media-journal.info ]
Икономически и професионални трансформации в конвергентната медийна среда (съавтор). Издателски комплекс УНСС, 2016, с. 46-69
Образованието по медии и обществени комуникации: трансформации и динамика. Медии и обществени комуникации. Изд. УНСС; Алма комуникация. Брой 28 / Юли 2016. Available from: [www.media-journal.info ] (http://media-journal.info/?p=item&aid=312)
Трансформации на медийната среда. Електронно научно списание „Реторика и комуникации“, бр. 23, юли 2016 г.
Ромите – език на омразата в социалните медии. В: Медиите на 21 век. Онлайн издание за изследвания, анализи, критика “Newmedia21“/ 18 октомври 2016
Трансформации на образователната парадигма по медии и журналистика. В: Дигитализация и социални трансформации. УИ „Неофит Рилски“, Благоевград, 2017, с. 73-81
Първите онлайн медии: нова конфигурация на медийния наратив и журналистическите практики. Сп. „Проблеми на постмодерността“, том 8, бр. 1, 2018, с. 69-92
New online media business models. Year book of UNWE (2018), pp. 287-306 (with Ivan Valchanov)
Съвременна дигитална журналистика в България. Postmodernism Problems, Vol. 9, № 1, 2019, pp. 187-208 (с Иван Вълчанов, Светла Цанкова, Мартин Осиковски, Мария Николова)
Knowledge-Based Management and Media and Information Ecology Skills. In: Proceedings of the 22nd World Multi-Conference on Systemics, Cybernetics and Informatics (WMSCI 2018), pp. 50-53 (с Denislav Peichev, Valentina Milenkova, Dobrinka Peicheva, Mario Marinov)
Mapping Digital Media Content. In: Ahram T. (eds) Advances in Artificial Intelligence, Software and Systems Engineering. AHFE 2019. Advances in Intelligent Systems and Computing, vol 965. Springer, Cham. Print ISBN 978-3-030-20453-2. (с Tsankova S., Ossikovski M., Nikolova M., Valchanov I. )
Картографиране на дигиталното медийно съдържание. Практики за създаване на нов медиен наратив. Издателски комплекс УНСС, 2019 (съавтор)
Бизнес модели в онлайн медиите за финансиране на съдържание. В: „Медиите – между пазара и контрола“. Bisfrim, 2019, с. 233-243 (съавтор)
The dynamics of communication professions and competencies. Годишник на УНСС, 2019, pp. 305-320 (съавтор)
Нови професионални роли в журналистиката. В: Медии и журналистика – професионалните стандарти между властта и парите. ФЖМК, С., 2019, с. 55-63, ISBN 978-619-7567-00-7
Автоматизираната журналистика между човека и технологиите. В: Сп. „Реторика и комуникации“, брой 42, януари 2020, с. 6-23 (съавтор)
Мултимедиeн наратив: технологии, съдържание, платформи. В: Postmodernism Problems, Vol.10, No. 1, 2020, ISSN:1314-3700, с. 62-68
Using visual content for successful communication management. In: Communication Management: Theory and Practice in the 21st Century. 2020. Pp. 186-195, ФЖМК, Софийски университет „Св. Кл. Охридски” (Stella Angova, Martin Ossikovski, Svetla Tsankova, Maria Nikolova, Ivan Valchanov)
Подкастът в професионалната журналистика. В: Медии и обществени комуникации. Изд. УНСС; Алма комуникация. 2020, №44. ISSN 1313-9908
Университетски практики за създаване на студентски подкаст (съавтор). Сп. „Медиалог“, брой 8 / 2020, с. 71-91.
Комуникационните професии: точки на пресичане. В: Медии и обществени комуникации. Изд. УНСС; Алма комуникация. 2021, №47 (съавтор)
Новите комуникационни професии (колективна монография). Авангард Прима, 2021, ISBN-13: 978-619-239-610-7
Динамика на комуникационните професии и компетенции. В: Комуникациите на ХХІ в. – иновации, предизвикателства и тенденции. УИ „Св. Кл. Охридски“, 2021, с. 158-167 (съавтор с Мария Николова и Иван Вълчанов)
Развитие на медийния подкаст в България. В: Качествена журналистика и нова комуникационна среда. Факултет по журналистика и масова комуникация, Софийски университет „Св. Кл. Охридски”, 2021, с. 460-468
Bulgarian Public Administration’s Social Media Communications Strategies During COVID-19 Crisis. AHFE 2022, Global Issues: Disease Control and Pandemic Prevention, Vol. 24 (съавтор)
Професионален профил на комуникационните експерти в публичната администрация в България. Vol 12 No 2 (2022): Postmodernism Problems, с. 263-275 (съавтор)
The Evolution of Media Literacy in Bulgaria’s Formal and Non-Formal Education. Journal: Годишник на УНСС, Issue Year: 1/2022 Issue No: 1 Page Range: 101-115 (съавтор)
Медийна грамотност. Издателски комплекс на УНСС, С., 2022 (съавтор)
Медийната грамотност и учителите. Сп. „Педагогика“, Volume 95, Number 3, 2023, с. 321-322 (съавтор)
Introduction to the concept of media. ERMIScom project “Common curricula for diversity: education in media and integration of vulnerable groups”. IO 4 Fake news & hate speech representation of vulnerable social groups in the media, 2023, pp. 11-19
Online media. ERMIScom project “Common curricula for diversity: education in media and integration of vulnerable groups”. IO 4 Fake news & hate speech representation of vulnerable social groups in the media, 2023, pp. 48-55
Fake news & hate speech: representation of vulnerable social groups in the media. ERMIScom project “Common curricula for diversity: education in media and integration of vulnerable groups”. IO 7 Transformative Methodological Approach – Teaching, Training, Learning, 2023, pp. 25-33 (съавтор)
Съставителство:
- Трансформации на журналистическата професия, 2011
- Динамика на социалните медии, 2012
- Онлайн медии. Контекст и практика, 2013
- Информация и дезинформация в интернет, 2014
- Регулация на интернет, 2015
- Образци на разследващата журналистика, 2016