Motivation analysisМотивационни анализиМотивационни анализи

    Дисциплината „Мотивационни анализи” е предназначена към усвояване от студентите на знания за мотивационната проблематика и в частност на мотивационните анализи в бизнес организацията, основани на актуални и съвременни теоретични постижения и модерни практики във водещи компании в развитите страни.

     Студентите придобиват в определена степен и умения в трудовата мотивация. Водещи акценти в съдържанието на дисциплината са: концептуалната рамка при провеждане на мотивационните анализи; основните направления на мотивационните анализи в бизнес организацията (корпоративно; екипно; индивидуално); въпросите на анализа на мотивиращите ефекти на системата за управление на човешките ресурси в бизнес организацията; мотивационните анализи с насоченост към различни категории персонал, различни възрастови и образователни групи и др.

      Конкретните знания по дисциплината прерастват в определени умения чрез предвидените форми на семинарните занятия и самостоятелната работа на студентите. Мотивационната проблематика се преподава в контекста на конкурентоспособността на фирмите и по-точно – осигуряване на трайно конкурентно предимство на човешките ресурси на бизнес организациите чрез нарастваща тяхна трудова мотивация.