Година: 2011 - Проява / Дейност

Работа с информационни източници

Забележка:

Година: 2011 - Публикация

Публикувана статия в българско научно списание (бр. статии)

Автор/и: Емил Стоянов Христов

Година на публикуване: 2011

Заглавие: Същност и характерни особености на маркетинговото планиране

Име на списание/издателство: Икономически алтернативи

Място на публикуване: -

Процент участие в съавторство: 100

Брой страници от-до: 140-153

Забележка: -

Година: 2011 - Проект / Програма

Участие в университетски проект (бр. проекти)

Номер : НИД 21.03-26/2009

Наименование: Въздействие на ТВ-рекламата върху вниманието, паметта и преработката на информацията при зрителите

Ръководител: проф. д-р Боян Дуранкев

Колектив: проф. Б. Дуранкев, доц. д-р Хр. Катранджиев, гл. ас. Кр. Маринов, гл. ас. Е. Христов, ас. Станимир Андонов

Описание: Въздействие на ТВ-рекламата върху вниманието, паметта и преработката на информацията при зрителите

Начало: 15.04.2009

Край: 15.04.2011

Забележка:

Година: 2011 - Публикация

Подготовка на дисертация и хабилитационни трудове (бр. трудове)

Работно наименование: Изследване на маркетинговата ориентация на неправителствените организации в България

Период на осъществяване /в години / : 5

Дата: 22.03.2012

Забележка: Изследванията и изготвянето на необходимия материал, за зачисляване във свободна докторантура, са в напреднала фаза.

Година: 2010 - Друго

Работа с информационни източници

Забележка:

Година: 2010 - Проект / Програма

Участие в национален проект (бр. проекти)

Номер : BG 051PO001-5.1.01-0077-C0001

Наименование: Проект: Социално предприятие „Услуги в дома и градината”, финансиран от Европейски социален фонд по Оперативна програма “Развитие на човешките ресурси” 2007-2013 г., схема BG051PO001-5.1.01, „Социално предприемачество, Пилотна фаза”

Ръководител: Асоциация на доставчиците на социални услуги (АДСУ)

Колектив: членове на АДСУ и екип от институции и специалисти- подизпълнители (в т.ч. доц. Христо Катранджиев и гл.ас. Емил Христов от УНСС)

Описание: Проекта има за цел устойчиво развитие на социалното предприемачество в четири общини на страната (Айтос, Благоевград, Бяла Слатина и Велико Търново) и повишаване качеството на социалните услуги в тях, за хора с увреждания и самотно живеещи стари хора

Начало: 01.10.2010 г.

Край: 29.11.2010 г.

Забележка: Лично участие в проекта: Съвместно с доц. Хр. Катранджиев, извършване на необходимите маркетингови анализи и формулиране на насоки, за разработване на маркетингови стратегии, за нуждите на проекта.

Година: 2010 - Публикация

Подготовка на дисертация и хабилитационни трудове (бр. трудове)

Работно наименование: Маркетингово планиране в гражданските нестопански организации

Период на осъществяване /в години / : 5

Дата: 04.04.2011

Забележка: Изследванията и изготвянето на необходимия материал, за зачисляване във свободна докторантура, са в напреднала фаза.