Година: 2011 - Проява / Дейност
Работа с информационни източници
Забележка:
Година: 2011 - Публикация
Публикувана статия в българско научно списание (бр. статии)
Автор/и: Емил Стоянов Христов
Година на публикуване: 2011
Заглавие: Същност и характерни особености на маркетинговото планиране
Име на списание/издателство: Икономически алтернативи
Място на публикуване: -
Процент участие в съавторство: 100
Брой страници от-до: 140-153
Забележка: -
Година: 2011 - Проект / Програма
Участие в университетски проект (бр. проекти)
Номер : НИД 21.03-26/2009
Наименование: Въздействие на ТВ-рекламата върху вниманието, паметта и преработката на информацията при зрителите
Ръководител: проф. д-р Боян Дуранкев
Колектив: проф. Б. Дуранкев, доц. д-р Хр. Катранджиев, гл. ас. Кр. Маринов, гл. ас. Е. Христов, ас. Станимир Андонов
Описание: Въздействие на ТВ-рекламата върху вниманието, паметта и преработката на информацията при зрителите
Начало: 15.04.2009
Край: 15.04.2011
Забележка:
Година: 2011 - Публикация
Подготовка на дисертация и хабилитационни трудове (бр. трудове)
Работно наименование: Изследване на маркетинговата ориентация на неправителствените организации в България
Период на осъществяване /в години / : 5
Дата: 22.03.2012
Забележка: Изследванията и изготвянето на необходимия материал, за зачисляване във свободна докторантура, са в напреднала фаза.
Година: 2010 - Друго
Работа с информационни източници
Забележка:
Година: 2010 - Проект / Програма
Участие в национален проект (бр. проекти)
Номер : BG 051PO001-5.1.01-0077-C0001
Наименование: Проект: Социално предприятие „Услуги в дома и градината”, финансиран от Европейски социален фонд по Оперативна програма “Развитие на човешките ресурси” 2007-2013 г., схема BG051PO001-5.1.01, „Социално предприемачество, Пилотна фаза”
Ръководител: Асоциация на доставчиците на социални услуги (АДСУ)
Колектив: членове на АДСУ и екип от институции и специалисти- подизпълнители (в т.ч. доц. Христо Катранджиев и гл.ас. Емил Христов от УНСС)
Описание: Проекта има за цел устойчиво развитие на социалното предприемачество в четири общини на страната (Айтос, Благоевград, Бяла Слатина и Велико Търново) и повишаване качеството на социалните услуги в тях, за хора с увреждания и самотно живеещи стари хора
Начало: 01.10.2010 г.
Край: 29.11.2010 г.
Забележка: Лично участие в проекта: Съвместно с доц. Хр. Катранджиев, извършване на необходимите маркетингови анализи и формулиране на насоки, за разработване на маркетингови стратегии, за нуждите на проекта.
Година: 2010 - Публикация
Подготовка на дисертация и хабилитационни трудове (бр. трудове)
Работно наименование: Маркетингово планиране в гражданските нестопански организации
Период на осъществяване /в години / : 5
Дата: 04.04.2011
Забележка: Изследванията и изготвянето на необходимия материал, за зачисляване във свободна докторантура, са в напреднала фаза.