Година: 2011 - Друго
Подготовка на дисертация и хабилитационни трудове (бр. трудове)
Работно наименование: Сегментация на марките
Период на осъществяване /в години / : 4
Дата: 30.04.2013
Забележка:
Година: 2011 - Проект / Програма
Участие в университетски проект (бр. проекти)
Номер : № НИД 21.03 -6/2010 г.
Наименование: „ИЗСЛЕДВАНЕ НА ПОТРЕБИТЕЛСКОТО ПОВЕДЕНИЕ ПО ВРЕМЕ НА КРИЗА – ПРОМЕНИ В ХАРЧЕНЕТО, СПЕСТЯВАНЕТО И ПОЛЗВАНЕТО НА ЗАЕМИ”
Ръководител: доц. д-р Христо Катранджиев
Колектив: Доцент д-р Христо Иванов Катранджиев, Д-р Татяна Нейчева Нецева-Порчева ,. Гл. ас. Лидия Николова Станкова, Докторант Елена Антонова Найденова, Докторант Евгени Росенов Генчев, Гл. ас. Марин Георгиев Маринов
Описание: Основната цел на изследването е да установи налице ли е значима промяна в потребителското поведение по време на икономическата криза, в какви направления е тя, доколко устойчива е във времето.
Начало: 21.03.2009
Край: 20.06.2011
Забележка:
Година: 2011 - Проект / Програма
Участие в университетски проект (бр. проекти)
Номер : № НИД 21.03-13/2009 г
Наименование: ДИФЕРЕНЦИАЦИЯТА В МАРКОВИТЕ ИМИДЖИ, ПОЗИЦИОНИРАНЕ И СЕГМЕНТАЦИЯ В КАТЕГОРИИТЕ НА БЪРЗООБОРОТНИТЕ ПОТРЕБИТЕЛСКИ ПРОДУКТИ”
Ръководител: доц. д-р Галина Пенчева Младенова
Колектив: Доцент д-р П. Иванов, Д-р Г. Киранчев, Д-р Кр. Маринов, Докторант Елена Найденова, Докторант Евгени Генчев, 20 студента от специалност „Маркетинг”
Описание: Целта на изследването е да установи, дали е налице маркова диференциация в имиджите, позиционирането и сегментация, такава, каквато постулира ортодоксалния маркетинг като типично състояние на марките и пазарите или диференциацията е по-скоро изключен
Начало: 15.07.2009 г.
Край: 20.11.2011 г.
Забележка:
Година: 2011 - Проект / Програма
Ръководство на университетски проект (бр. проекти)
Номер : № НИД НИ 2-3/2011 г.
Наименование: „Изследване на бранд сегментацията на пазара на дълготрайни потребителски продукти”
Ръководител: ас. Елена Найденова
Колектив: ас. Елена Найденова
Описание: Замисълът на настоящото научно изследване е да провери, дали емпиричните открития на Еренберг и колегия, валидни за развитите пазари, са налице и при нововъзникващите, какъвто е българският.
Начало: 30.03.2011
Край: 10.12.2013
Забележка:
Година: 2011 - Друго
Работа с информационни източници
Забележка: Ebscohost research database, Emerald Electronic Library and Information Systems
Година: 2011 - Публикация
Публикувана статия в българско научно списание (бр. статии)
Автор/и: ас.Елена Найденова
Година на публикуване: 2011
Заглавие: Различни ли са нашите потреебители?
Име на списание/издателство: Икономически алтернативи
Място на публикуване: УНСС
Процент участие в съавторство: 100
Брой страници от-до: 24
Забележка:
Година: 2010 - Проект / Програма
Участие в университетски проект (бр. проекти)
Номер : № НИД 21.03 -6/2010 г.
Наименование: „ИЗСЛЕДВАНЕ НА ПОТРЕБИТЕЛСКОТО ПОВЕДЕНИЕ ПО ВРЕМЕ НА КРИЗА – ПРОМЕНИ В ХАРЧЕНЕТО, СПЕСТЯВАНЕТО И ПОЛЗВАНЕТО НА ЗАЕМИ”
Ръководител: доц. д-р Христо Катранджиев
Колектив: Доцент д-р Христо Иванов Катранджиев, Д-р Татяна Нейчева Нецева-Порчева ,. Гл. ас. Лидия Николова Станкова, Докторант Елена Антонова Найденова, Докторант Евгени Росенов Генчев, Гл. ас. Марин Георгиев Маринов
Описание: Основната цел на изследването е да установи налице ли е значима промяна в потребителското поведение по време на икономическата криза, в какви направления е тя, доколко устойчива е във времето.
Начало: 21.03.2009
Край: 20.06.2011
Забележка:
Година: 2010 - Проект / Програма
Участие в университетски проект (бр. проекти)
Номер : № НИД 21.03-13/2009 г
Наименование: ДИФЕРЕНЦИАЦИЯТА В МАРКОВИТЕ ИМИДЖИ, ПОЗИЦИОНИРАНЕ И СЕГМЕНТАЦИЯ В КАТЕГОРИИТЕ НА БЪРЗООБОРОТНИТЕ ПОТРЕБИТЕЛСКИ ПРОДУКТИ”
Ръководител: доц. д-р Галина Пенчева Младенова
Колектив: Доцент д-р П. Иванов, Д-р Г. Киранчев, Д-р Кр. Маринов, Докторант Елена Найденова, Докторант Евгени Генчев, 20 студента от специалност „Маркетинг”
Описание: Целта на изследването е да установи, дали е налице маркова диференциация в имиджите, позиционирането и сегментация, такава, каквато постулира ортодоксалния маркетинг като типично състояние на марките и пазарите или диференциацията е по-скоро изключен
Начало: 15.07.2009 г.
Край: 20.11.2011 г.
Забележка:
Година: 2010 - Друго
Работа с информационни източници
Забележка: Ebscohost research database, Emerald Electronic Library and Information Systems
Година: 2010 - Публикация
Подготовка на дисертация и хабилитационни трудове (бр. трудове)
Работно наименование: "Сегментация на марките"
Период на осъществяване /в години / : 2013
Дата: 02.04.2013
Забележка: