|
Л |
вторник
|
|
19.30 - 21.00 |
308К (карта)
|
Методика на обучението по икономика |
Учител по икономика |
бакалаври редовно |
850 |
85000 |
|
У |
сряда
|
нечетна |
17.45 - 19.15 |
А 3003 (карта)
|
Компетентностен подход и иновации в образованието |
Учител по икономика |
бакалаври редовно |
850 |
8502 |
|
У |
сряда
|
нечетна |
19.30 - 21.00 |
А 3003 (карта)
|
Компетентностен подход и иновации в образованието |
Учител по икономика |
бакалаври редовно |
850 |
8501 |
|
У |
четвъртък
|
нечетна |
17.45 - 19.15 |
А 3003 (карта)
|
Компетентностен подход и иновации в образованието |
Учител по икономика |
бакалаври редовно |
850 |
8504 |
|
У |
четвъртък
|
нечетна |
19.30 - 21.00 |
А 3003 (карта)
|
Компетентностен подход и иновации в образованието |
Учител по икономика |
бакалаври редовно |
850 |
8503 |
|
У |
петък
|
|
14.15 - 17.30 |
А 4003 (карта)
|
Методика на обучението по икономика |
Учител по икономика |
бакалаври редовно |
850 |
8501 |
|
У |
петък
|
|
17.45 - 21.00 |
А 4003 (карта)
|
Методика на обучението по икономика |
Учител по икономика |
бакалаври редовно |
850 |
8502 |
|
У |
събота
|
|
12.30 - 15.45 |
А 4003 (карта)
|
Методика на обучението по икономика |
Учител по икономика |
бакалаври редовно |
850 |
8504 |
|
У |
събота
|
|
9.00 - 12.15 |
А 4003 (карта)
|
Методика на обучението по икономика |
Учител по икономика |
бакалаври редовно |
850 |
8503 |
Онлайн занятие »
|
Л |
23.2.2025 г.
|
|
9.00 - 17.30 |
З 2066А (карта)
|
Дигитални технологии в управлението и администрирането на образованието |
Мениджмънт на образованието - 2 сем. - 2-и сем. |
магистри редовно |
38 |
3800 |
Онлайн занятие »
|
Л |
2.3.2025 г.
|
|
9.00 - 17.30 |
З 2066А (карта)
|
Дигитални технологии в управлението и администрирането на образованието |
Мениджмънт на образованието - 2 сем. - 2-и сем. |
магистри редовно |
38 |
3800 |
Онлайн занятие »
|
Л |
9.3.2025 г.
|
|
9.00 - 17.30 |
З 2066А (карта)
|
Дигитални технологии в управлението и администрирането на образованието |
Мениджмънт на образованието - 2 сем. - 2-и сем. |
магистри редовно |
38 |
3800 |