Vice-Dean in Scientific and Research Activity

Година: 2011 - Друго

Подготовка на дисертация и хабилитационни трудове (бр. трудове)

Работно наименование: МАРКЕТИНГОВИ СТРАТЕГИИ И ТАКТИКИ ЗА ВИРТУАЛНИЯ СВЯТ

Период на осъществяване /в години / : 2012

Дата: 21.03.2012

Забележка: 21.03.2012

Година: 2011 - Друго

Работа с информационни източници

Забележка: 21.03.2012

Година: 2011 - Проект / Програма

Ръководство на университетски проект (бр. проекти)

Номер : 60/21.03.2009

Наименование: Изследване на влиянието на Интернет върху маркетинговите стратегии на бизнес организациите

Ръководител: Николай Ванков

Колектив: -

Описание: -

Начало: 21.03.2009

Край: 21.12.2011

Забележка: -

Година: 2011 - Проект / Програма

Участие в университетски проект (бр. проекти)

Номер : 1-18/2011г.

Наименование: УНСС- Договор № НИД НИ 1-18/2011г. „Маркетингови стратегии на фирми, опериращи в България, в условията на икономическа криза”

Ръководител: доц.д-р Галина Младенова

Колектив: колектив

Описание: Маркетингови стратегии на фирми, опериращи в България, в условията на икономическа криза

Начало: 01.03.2011

Край: 31.12.2012

Забележка:

Година: 2011 - Друго

Работа с информационни източници

Забележка:

Година: 2011 - Друго

Участие в университетски проект (бр. проекти)

Номер : 1-21/2009 год.

Наименование: “Диференциацията в марковите имиджи, позициониране и сегментация в категориите на бързооборотните потребителски продукти”

Ръководител: доц. д-р Галина Младенова

Колектив: колектив

Описание: предстоящо завършване и отчитане

Начало: 01.03.2009

Край: 31.12.2011

Забележка: удължен до 31.06.2012 год.

Година: 2010 - Публикация

Подготовка на дисертация и хабилитационни трудове (бр. трудове)

Работно наименование: Маркетингови стратегии и тактики за виртуалния свят

Период на осъществяване /в години / : 2013

Дата: 01.07.2013

Забележка:

Година: 2010 - Проект / Програма

Ръководство на университетски проект (бр. проекти)

Номер : № НИД 21.03-60/2009

Наименование: Изследване на влиянието на интернет върху маркетинговите стратегии на организациите

Ръководител: Николай Ванков

Колектив: Николай Ванков

Описание: Изследване на влиянието на интернет върху маркетинговите стратегии на организациите

Начало: 21.03.2009

Край: 21.03.2011

Забележка:

Година: 2010 - Проект / Програма

Участие в университетски проект (бр. проекти)

Номер : № НИД 21.03-13/2009 г

Наименование: ДИФЕРЕНЦИАЦИЯТА В МАРКОВИТЕ ИМИДЖИ, ПОЗИЦИОНИРАНЕ И СЕГМЕНТАЦИЯ В КАТЕГОРИИТЕ НА БЪРЗООБОРОТНИТЕ ПОТРЕБИТЕЛСКИ ПРОДУКТИ”

Ръководител: доц. д-р Галина Пенчева Младенова

Колектив: Доцент д-р П. Иванов, Д-р Г. Киранчев, Д-р Кр. Маринов, Докторант Елена Найденова, Докторант Евгени Генчев, 20 студента от специалност „Маркетинг”

Описание: Целта на изследването е да установи, дали е налице маркова диференциация в имиджите, позиционирането и сегментация, такава, каквато постулира ортодоксалния маркетинг като типично състояние на марките и пазарите или диференциацията е по-скоро изключен

Начало: 15.07.2009 г.

Край: 20.11.2011 г.

Забележка:

Година: 2010 - Публикация

Публикувана студия (глава от книга) (бр. студии)

Автор/и: Колектив

Година на публикуване: 2011

Заглавие: Ключ към маркетинга

Име на списание/издателство: УИ Стопанство

Място на публикуване: УНСС

Процент участие в съавторство: 10

Брой страници от-до: 223-256

Забележка:

Година: 2010 - Друго

Работа с информационни източници

Забележка: Ebscohost research database, Emerald Electronic Library and Information Systems

Година: 2010 - Публикация

Публикувана статия в българско научно списание (бр. статии)

Автор/и: Николай Ванков

Година на публикуване: 2010

Заглавие: Р2Р Маркетинг

Име на списание/издателство: Икономически алтернативи

Място на публикуване: УНСС

Процент участие в съавторство: 100

Брой страници от-до: 18

Забележка: