Година: 2011 - Друго
Подготовка на дисертация и хабилитационни трудове (бр. трудове)
Работно наименование: МАРКЕТИНГОВИ СТРАТЕГИИ И ТАКТИКИ ЗА ВИРТУАЛНИЯ СВЯТ
Период на осъществяване /в години / : 2012
Дата: 21.03.2012
Забележка: 21.03.2012
Година: 2011 - Друго
Работа с информационни източници
Забележка: 21.03.2012
Година: 2011 - Проект / Програма
Ръководство на университетски проект (бр. проекти)
Номер : 60/21.03.2009
Наименование: Изследване на влиянието на Интернет върху маркетинговите стратегии на бизнес организациите
Ръководител: Николай Ванков
Колектив: -
Описание: -
Начало: 21.03.2009
Край: 21.12.2011
Забележка: -
Година: 2011 - Проект / Програма
Участие в университетски проект (бр. проекти)
Номер : 1-18/2011г.
Наименование: УНСС- Договор № НИД НИ 1-18/2011г. „Маркетингови стратегии на фирми, опериращи в България, в условията на икономическа криза”
Ръководител: доц.д-р Галина Младенова
Колектив: колектив
Описание: Маркетингови стратегии на фирми, опериращи в България, в условията на икономическа криза
Начало: 01.03.2011
Край: 31.12.2012
Забележка:
Година: 2011 - Друго
Работа с информационни източници
Забележка:
Година: 2011 - Друго
Участие в университетски проект (бр. проекти)
Номер : 1-21/2009 год.
Наименование: “Диференциацията в марковите имиджи, позициониране и сегментация в категориите на бързооборотните потребителски продукти”
Ръководител: доц. д-р Галина Младенова
Колектив: колектив
Описание: предстоящо завършване и отчитане
Начало: 01.03.2009
Край: 31.12.2011
Забележка: удължен до 31.06.2012 год.
Година: 2010 - Публикация
Подготовка на дисертация и хабилитационни трудове (бр. трудове)
Работно наименование: Маркетингови стратегии и тактики за виртуалния свят
Период на осъществяване /в години / : 2013
Дата: 01.07.2013
Забележка:
Година: 2010 - Проект / Програма
Ръководство на университетски проект (бр. проекти)
Номер : № НИД 21.03-60/2009
Наименование: Изследване на влиянието на интернет върху маркетинговите стратегии на организациите
Ръководител: Николай Ванков
Колектив: Николай Ванков
Описание: Изследване на влиянието на интернет върху маркетинговите стратегии на организациите
Начало: 21.03.2009
Край: 21.03.2011
Забележка:
Година: 2010 - Проект / Програма
Участие в университетски проект (бр. проекти)
Номер : № НИД 21.03-13/2009 г
Наименование: ДИФЕРЕНЦИАЦИЯТА В МАРКОВИТЕ ИМИДЖИ, ПОЗИЦИОНИРАНЕ И СЕГМЕНТАЦИЯ В КАТЕГОРИИТЕ НА БЪРЗООБОРОТНИТЕ ПОТРЕБИТЕЛСКИ ПРОДУКТИ”
Ръководител: доц. д-р Галина Пенчева Младенова
Колектив: Доцент д-р П. Иванов, Д-р Г. Киранчев, Д-р Кр. Маринов, Докторант Елена Найденова, Докторант Евгени Генчев, 20 студента от специалност „Маркетинг”
Описание: Целта на изследването е да установи, дали е налице маркова диференциация в имиджите, позиционирането и сегментация, такава, каквато постулира ортодоксалния маркетинг като типично състояние на марките и пазарите или диференциацията е по-скоро изключен
Начало: 15.07.2009 г.
Край: 20.11.2011 г.
Забележка:
Година: 2010 - Публикация
Публикувана студия (глава от книга) (бр. студии)
Автор/и: Колектив
Година на публикуване: 2011
Заглавие: Ключ към маркетинга
Име на списание/издателство: УИ Стопанство
Място на публикуване: УНСС
Процент участие в съавторство: 10
Брой страници от-до: 223-256
Забележка:
Година: 2010 - Друго
Работа с информационни източници
Забележка: Ebscohost research database, Emerald Electronic Library and Information Systems
Година: 2010 - Публикация
Публикувана статия в българско научно списание (бр. статии)
Автор/и: Николай Ванков
Година на публикуване: 2010
Заглавие: Р2Р Маркетинг
Име на списание/издателство: Икономически алтернативи
Място на публикуване: УНСС
Процент участие в съавторство: 100
Брой страници от-до: 18
Забележка: