2012 Публикация
НИД - дейност: Публикувана статия в българско научно списание (бр. статии)
Вид проява: Университетска
Проява/дейност:
Вид публикация: Статия
Вид издание:
Автор/и: Красимир Маринов
Година на публикуване: 2012
Заглавие: Увеличаване на печалбата чрез избор на клиенти в директния маркетинг
Име на списание/издателство: Икономически и социални алтернативи
Място на публикуване: София
Процент участие в съавторство: 100
Брой страници от-до: 54-62
Забележка:
2012 Публикация
НИД - дейност: Публикувана монография (книга) (бр. монографии)
Вид проява: Университетска
Проява/дейност:
Вид публикация: Монография
Вид издание:
Автор/и: Красимир Маринов
Година на публикуване: 2012
Заглавие: Премахване на продукти от номенклатурата на фирмата. Защо, кога и как настъпва краят на продукта?
Име на списание/издателство: Издателски комплекс - УНСС
Място на публикуване: София
Процент участие в съавторство: 100
Брой страници от-до: 160
Забележка:
Година: 2011 - Публикация
Публикувана монография (книга) (бр. монографии)
Автор/и: Красимир Маринов
Година на публикуване: 2011
Заглавие: Директен маркетинг: Концепции и творчески решения
Име на списание/издателство: УИ „Стопанство”
Място на публикуване: София
Процент участие в съавторство: 0
Брой страници от-до: 0-250
Забележка:
Година: 2011 - Проект / Програма
Участие в университетски проект (бр. проекти)
Номер : НИД21.03-26/2009
Наименование: Въздействие на ТВ-рекламата върху вниманието, паметта и преработката на информацията при зрителите
Ръководител: проф. д-р Боян Дуранкев
Колектив: Колектив на Катедра Маркетинг и стратегическо планиране
Описание: Въздействие на ТВ-рекламата върху вниманието, паметта и преработката на информацията при зрителите
Начало: 15.04.2009
Край: 15.04.2011
Забележка: Университетски проект
Година: 2011 - Проект / Програма
Участие в университетски проект (бр. проекти)
Номер : НИД 21.03-13/2009
Наименование: Диференциацията в марковите имиджи, позициониране и сегментация в категориите на бързооборотните потребителски продукти
Ръководител: доц. д-р Галина Младенова
Колектив: Доцент д-р П. Иванов, Д-р Г. Киранчев, Д-р Кр. Маринов, Докторант Елена Найденова, Докторант Евгени Генчев, 20 студента от специалност „Маркетинг”
Описание: Целта на изследването е да установи, дали е налице маркова диференциация в имиджите, позиционирането и сегментация, такава, каквато постулира ортодоксалния маркетинг като типично състояние на марките и пазарите или диференциацията е по-скоро изключен
Начало: 15.07.2009
Край: 20.11.2011
Забележка:
Година: 2011 - Друго
Работа с информационни източници
Забележка:
Година: 2011 - Публикация
Публикувана студия (глава от книга) (бр. студии)
Автор/и: гл.ас. д-р Красимир Маринов
Година на публикуване: 2011
Заглавие: "Продуктова политика", в
Име на списание/издателство: УИ "Стопанство"
Място на публикуване: София
Процент участие в съавторство: 100
Брой страници от-до: 269-299
Забележка: глава в „Ключ към маркетинга”; 2 прераб. и доп. издание; съст. и науч.ред. проф. д-р Б.Дуранкев
Година: 2011 - Проява / Дейност
Участие с доклад/постер в на уни./нац./международен научен форум (бр. участия)
Номер : 10
Място на провеждане: Русе
Организатор: Русенски университет „Ангел Кънчев” и Съюз на учените
Автор/и: гл.ас. д-р Красимир Маринов
Процент участие в съавторство: 100
Брой страници от-до: 150-160
Дата на провеждане: 28.10.2011
Дата на публикуване: 28.10.2011
Наименование на научния форум: Научна конференция на Русенски университет „Ангел Кънчев” и Съюз на учените
Тема: Премахването на продукти от номенклатурата на фирмата: Причини да се прави и причини да се пренебрегва
Забележка:
Година: 2011 - Проява / Дейност
Участие с доклад/постер в на уни./нац./международен научен форум (бр. участия)
Номер : 11
Място на провеждане: УНСС - София
Организатор: Катедра "Статистика", УНСС
Автор/и: гл.ас. д-р Красимир Маринов
Процент участие в съавторство: 100
Брой страници от-до: 220-230
Дата на провеждане: 24.11.2011
Дата на публикуване: 24.11.2011
Наименование на научния форум: Статистика, информационни технологии и комуникации
Тема: Типология на стимулите за премахване на продукти във фирмата
Забележка:
Година: 2011 - Публикация
Публикувана статия в българско научно списание (бр. статии)
Автор/и: гл.ас. д-р Красимир Маринов
Година на публикуване: 2011
Заглавие: За печалбата от лоялните клиенти
Име на списание/издателство: Икономически алтернативи
Място на публикуване: УНСС - София
Процент участие в съавторство: 100
Брой страници от-до: 95-106
Забележка:
Година: 2010 - Публикация
Участие с доклад/постер в на уни./нац./международен научен форум (бр. участия)
Номер : 1
Място на провеждане: Nish, Republic of Serbia
Организатор: University of Nish, Faculty of Economics
Автор/и: Krasimir Marinov
Процент участие в съавторство: 0
Брой страници от-до: 603-612
Дата на провеждане: 14.10.2010
Дата на публикуване: 14.10.2010
Наименование на научния форум: International scientific conference “The challenges of economic science and practice in the 21st century”
Тема: Approaches For Determining Customer Value
Забележка:
Година: 2010 - Друго
Работа с информационни източници
Забележка:
Година: 2010 - Проект / Програма
Участие в университетски проект (бр. проекти)
Номер : НИД 21.03-13/2009
Наименование: Диференциацията в марковите имиджи, позициониране и сегментация в категориите на бързооборотните потребителски продукти
Ръководител: доц. д-р Галина Младенова
Колектив: доц. д-р Галина Младенова
Описание: Диференциацията в марковите имиджи, позициониране и сегментация в категориите на бързооборотните потребителски продукти
Начало: 15.04.2009
Край: 15.04.2011
Забележка:
Година: 2010 - Проект / Програма
Участие в университетски проект (бр. проекти)
Номер : НИД 21.03-26/2009
Наименование: Въздействие на ТВ-рекламата върху вниманието, паметта и преработката на информацията при зрителите
Ръководител: проф. д-р Боян Дуранкев
Колектив: проф. д-р Боян Дуранкев
Описание: Въздействие на ТВ-рекламата върху вниманието, паметта и преработката на информацията при зрителите
Начало: 15.04.2009
Край: 15.04.2011
Забележка:
Година: 2010 - Публикация
Участие с доклад/постер в на уни./нац./международен научен форум (бр. участия)
Номер : 2-2010
Място на провеждане: София
Организатор: УНСС, Катедра Маркетинг и стратегическо планиране
Автор/и: Красимир Маринов
Процент участие в съавторство: 0
Брой страници от-до: 10
Дата на провеждане: 08.04.2010
Дата на публикуване: 08.04.2010
Наименование на научния форум: Управление, ефективност и интеграция - в търсене на решения
Тема: Конкуренция и продуктова стратегия
Забележка: Юбилейна научна конференция по случай 90 години от рождението на акад. Евгени Матеев
Година: 2010 - Публикация
Участие с доклад/постер в на уни./нац./международен научен форум (бр. участия)
Номер : 1
Място на провеждане: УНСС - София
Организатор: катедра "МИО и бизнес"
Автор/и: Красимир Маринов
Процент участие в съавторство: 0
Брой страници от-до: 10
Дата на провеждане: 08.10.2010
Дата на публикуване: 08.10.2010
Наименование на научния форум: Международна научна конференция „Три години членство на България в ЕС: Успехи и предизвикателства”
Тема: Разработване на нови услуги
Забележка:
Година: 2010 - Публикация
Публикувана студия (глава от книга) (бр. студии)
Автор/и: Б.Дуранкев, Кр.Маринов, Т.Нецева и колектив
Година на публикуване: 2011
Заглавие: Ключ към маркетинга (глава "Продуктова политика")
Име на списание/издателство: УИ "Стопанство"
Място на публикуване: УНСС - София
Процент участие в съавторство: 0
Брой страници от-до: 1-40
Забележка: Материалът е изготвен през 2010 г. и е предаден в УИ "Стопанство"