За мен

Мария Воденичарова

 

Автобиография

 

Име

Воденичарова , Мария

E-mail [email protected]

 

Националност   Българско

 

Дата на раждане 19.09.1976

 

Пол Жена

Трудов стаж

 

Дати Октомври 2006г. – до сега
Заемана длъжност Главен асистент, доктор в специалност „Стопанска логистика”
Основни дейности и отговорности Водене на семинарни занятия по Стопанска Логистика и Логистични системи и лекционни курсове на бакалаври и магистри по Управление на качеството
Име и адрес на работодателя УНСС, София, Студентски град, ул. 8 Декември, 1700
Вид на дейността или сферата на работа Образование

 

Дати 2004г. – 2011г.
Заемана длъжност Председател
Основни дейности и отговорности Да защитава интересите на българските доторанти;

Работа по проекти, свързани с развитието на младите научни работници. Разработване и ръководител на множество проекти по Европейски програми

Име и адрес на работодателя Асоциация на докторантите в България, София, булл. Цариградско шоссе, 125, бл. 4
Вид на дейността или сферата на работа Наука и образование

 

Дати 2001г. – 06.2008г.
Заемана длъжност Управител
Основни дейности и отговорности Участва в реализацията на проекти на национално и регионално икономическо развитие, при съставяне и актуализиране на секторни стратегии, при изработване на системи по качество и безопасност и подготовка за сертифициране на фирми, при организиране и провеждане на специализирани семинари, обучителни курсове и др.
Име и адрес на работодателя «ИнфоГруп БГ» ООД, София, булл. Ал. Стамболийски 127, ап. 12
Вид на дейността или сферата на работа Консултанстска дейност

 

 

Дати 04.2006г.- 06.2008г.
Заемана длъжност Директор
Основни дейности и отговорности Участва в разработването на програми за професионално обучение, и в кандидатсването и организирането на   обучения за възрастни и деца
Име и адрес на работодателя ЦПО към «ИнфоГруп БГ» ООД, София, булл. Ал. Стамболийски 127, ап. 12
Вид на дейността или сферата на работа Обучение и образование

 

Дати 2005г. – 2007г.
Заемана длъжност Външен експерт, оценител по Национален Иновационен Фонд
Основни дейности и отговорности Оцениява проектните предложения и провежда мониторинг на изпълнението на проектите, както по съдържателната част, така и по финансовата. Извършва заключителни доклади по изпълнението на проектите. Участва в заседанията по мониторинга.
Име и адрес на работодателя ИАНМСП, София, бул. Ал. Стамболийски, 1000
Вид на дейността или сферата на работа Насърчаване на малките и средни предприятия

 

Дати октомври 2008г. – януари 2010г.
Заемана длъжност Член на Комитета по наблюдение по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”
Основни дейности и отговорности Участва като член на КН, като разглежда критериите, предложени от Ръководителя на Управляващия орган (УО), за избор на операции, които ще бъдат съфинансирани от Европейския социален фонд (ЕСФ) и ги одобрява в рамките на три месеца от одобрението на оперативната програма.
Име и адрес на работодателя МТСП, София, 1051, ул. Триадица 2.
Вид на дейността или сферата на работа Социална политика

 

Дати Април 2009г. – до сега
Заемана длъжност Външен експерт, оценител
Основни дейности и отговорности Участва в експертна комисия като помощник-оценител по ОП «Конкурентоспособност» на ЕС по приоритетна ос 1 «Развитие на икономиката, базирана на знанието и иновационни дейности» и приоритетна ос 2 на Оперативнта програма.
Име и адрес на работодателя ИАНМСП, след 2013г. МИЕТ, София, ул. 6-ти септември
Вид на дейността или сферата на работа Малки и средни предприятия

 

Дати Май 2009 – 2010г.
Заемана длъжност Външен експерт, оценител
Основни дейности и отговорности Участва в експертна комисия като финансист по програма „Култура” на Столична община по приоритети „Мултижанрови и интегрални проекти” и „Съфинансиране на проекти по програми на Европейския съюз и резидентски програми”.
Име и адрес на работодателя Столична община, София, 1000, пл. Славейков
Вид на дейността или сферата на работа Култура – Участва във формирането и провеждането на културната политика на Столична община.

 

Дати Декември 2009г. – до сега
Заемана длъжност Външен експерт, оценител
Основни дейности и отговорности Участва в експертната комисия по програма „Младежта в действие” на Европейския съюз по Дейност 1.1. Младежки обмен; дейност 1.2. Младежки инициативи; Дейност 1.3. Проекти за демократично гражданство; Дейност 2 Европейска доброволческа служба; Дейност 3.1. Сътрудничество с държави, граничещи с ЕС; Дейност 4.3. Обучение на младежки работници и работа в мрежа; Дейност 5.1. Срещи на млади хора и отговорниците за младежката политика.
Име и адрес на работодателя Национален център «Европейски младежки програми и инициативи», София, булл. Цариграско шоссе 125, бл. 5
Вид на дейността или сферата на работа Младежки проекти

 

Дати Май, 2010 г. – до сега
Заемана длъжност Външен експерт, оценител
Основни дейности и отговорности Участва в състава на оценителната комисия по ОПАК
Име и адрес на работодателя Оперативна програма Административен капацитет, София, 1040, ул. Г.С.Раковски, 102
Вид на дейността или сферата на работа Държавна администрация, съдебна система и структури на гражданското общество

 

Дати Юни, 2010 г. – до сега
Заемана длъжност Външен експерт, оценител
Основни дейности и отговорности Участва в състава на оценителната комисия по ОП „Развитие на човешките ресурси” 2007-2013 г.
Име и адрес на работодателя МОМН, София, бул. Цариградско шосе 125, бл. 5
Вид на дейността или сферата на работа Образование и обучение

 

Дати Март 2010г. до сега
Заемана длъжност Член на консултативния съвет
Основни дейности и отговорности Участва в състава на Консултативния комитет на ОС към IQA, като разработва политиката и принципите, свързани със съдържанието и функционирането на системата на ОС към IQA, контрол на дейността на другите комитети)
Име и адрес на работодателя International Quality Association, София, 1000, ул. Славянска, 20
Вид на дейността или сферата на работа Одитиране, контрол, сертифициране

 

Дати Ноември, 2011 – до сега
Заемана длъжност Член на консултативния съвет
Основни дейности и отговорности Участва в състава на Консултативния съвет на Центъра за оценка на въздействие на законодателството.   Консултативният съвет е постоянно действащ експертен орган на Центъра.
Име и адрес на работодателя Център за оценка на въздействието на законодателството
Вид на дейността или сферата на работа Право

 

 

Дати Март 2012г. – до сега
Заемана длъжност Външен консултатнт
Основни дейности и отговорности Участва в състава на оценителната комиси към МИГ Раковски ОП „Развитие на селските райони”.
Име и адрес на работодателя МИГ Раковски, гр. Раковски, обл. Пловдив, пл. България, № 5
Вид на дейността или сферата на работа Земеделие

 

 

       Специфичен опит

Дати Септември 2012 – до сега
Заемана длъжност Координатор и изпълнител
Основни дейности и отговорности Участва в проект за научно изследване към фонд „НИД на УНСС на тема: Развитие на логистиката в Българските производствени и търговски предприятия. Участва в – изследване и оценка на тенденциите в развитието на логистиката в света, в разработването на въпроси от въпросниците за целите на провеждането на анкетно проучване; и контролира работата на сътрудниците по събиране на първични данни с въпросниците.
 

Дати

 

  • Август 2012г.-ноември 2012г.
Заемана длъжност Експерт
Основни дейности и отговорности
  • BG161PO001-3.3-01/2008 „Подкрепа за ефективен национален маркетинг на туристическия продукт и подобряване на информационното обслужване“,

Участва в състава на „КСКТ“ (Консултатнти за сертифициране на качеството в туризма) по Обществена поръчка с предмет: „Проучване на нагласите на туристическите предприятия, разработване на предложения за национални системи за доброволно сертифициране на качеството и устойчивото развитие, и тяхното популяризиране“, възложена с договор №BG161PO001-3.3-01/2008/001-09-U-013/ 15.06.2012г. с Министерството на икономиката, енергетиката и туризма, изпълнявана по проект №BG161PO001/3.3-01/2008/001-09 „Стимулиране на качеството и устойчивото развитие на туристическите предприятия“, по Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013 г

 

Дати

 

Март 2007г.

Заемана длъжност Ръководител
Основни дейности и отговорности Награда – Първо място за най-идеен проект към ДАМС

по А 1.3. “Проекти за демократично гражданство”, на тема „Младежки омбудсман”

 

Дати

 

 

09.2007г.

Заемана длъжност Участник
Основни дейности и отговорности Участие в национална школа по научна политика за млади учени „Национални приоритети и Европейска интеграция в научните изследвания”
 

Дати

 

01.2007г.-03.2007г.

Заемана длъжност Ръководител
Основни дейности и отговорности Внедряване на системи за Анализ на риска и контрол на критичните точки на заведения за обществено хранене и цехове за производство на храни и закуски.

Внедряване на системи НАССР в обектите на БДЖ-Пловдив

 

Дати

 

08.2006г.

Заемана длъжност Ръководител
Основни дейности и отговорности Организиране и провеждане на проект „Евроинтеграция в условията на международни различия”, към ДАМС, Дирекция „Международни младежки програми”.
 

Дати

 

01.02.2006г.-15.08.2006г.

Заемана длъжност Ръководител
Основни дейности и отговорности Организиране и провеждане на проект – „Ден на докторант – заедност за просперитет” към ДАМС, програма „Младеж”, зона „Младеж”
 

Дати

 

02.2005 – 10.2005г.

Заемана длъжност Експерт
Основни дейности и отговорности Научно-изследователския проект “Предизвикателствата пред логистичния сектор на България
 

Дати

 

2003г.-2005г.

Заемана длъжност Ръководител
Основни дейности и отговорности Проект на тема „Интегрирана база данни на докторантите в България и дискусионен форум”, финансиран от Фондация Отворено Общество
 

Дати

 

06.2002г.-12.2002г.

Заемана длъжност Ръководител
Основни дейности и отговорности Проект за обнова на формите и методите на преподаване в икономическите университети, от Фондация Отворено Общество

 

Образование и обучение

 

Дати 02/2002 – 02/2010
Наименование на придобитата квалификация Доктор по научна специалност: Икономика и Управление (Стопанска Логистика)
Основни предмети/застъпени професионални умения Методология, статистика, стопанска логистика и др.
Име и вид на обучаващата или образователната организация УНСС, София
Ниво по националната класификация 05.02.18

 

Дати 09/1995 – 03/2000
Наименование на придобитата квалификация Магистър по специалност: Стопанска Логистика
Основни предмети/застъпени професионални умения Логистични системи, Управление на операциите, снабдяване и складиране, управление на качеството, и мн.др.
Име и вид на обучаващата или образователната организация УНСС, София
Дати 09/1991 – 06/1995
Наименование на придобитата квалификация Диплома за средно образование от “North West London College”
Основни предмети/застъпени професионални умения Счетоводство, търговско право, управление на финансите, управление на малка фирма и мн.др.
Име и вид на обучаващата или образователната организация 2-ро СОУ Емилиян Станев, гр. София

 

Лични умения и компетенции

 

 

Майчин език   Български

 

Други езици
Самооценяване Разбиране Разговор Писане
Европейско ниво (*) Слушане Четене Комуникативни умения Вербални умения

 

Език
Английски език Отлично Отлично Отлично Отлично
Език
Руски език Отлично Отлично Отлично Отлично
(*) Common European Framework of Reference (CEF) level

 

Социални умения и компетенции Опит в координирането и изпълнението на национални и европейски научноизследователски проекти. Отлични комуникационни умения, придобити в процес на работа и обучение. Опит за работа в екип.

 

Организационни умения и компетенции Отлични организационни умения, придобити в процеса на координиране

и администриране на хора, проекти и бюджети.

 

Технически умения и компетенции Притежава познания относно националните и европейски научни политики. интернет технологии, структури от база данни

 

Компютърни умения и компетенции WINDOWS /XP, 7, MS Office applications – MS Word, Excel, Access, Power Point; Интернет приложения, статистически програми (SPSS 18)

 

Артистични умения и компетенции

 

Други умения и компетенции Квалификации

  • Сертифициран вътрешен одитор на Системи за управление на качеството съгласно BS EN ISO 9001:2000 и BS EN ISO 10011, сертификат на MOODY и Център за управление на качеството при ИСК при УНСС;
  • Специалист по управление на качеството, Сертификат от Центъра за управление на качеството, ИСК при УНСС.
  • Сертификат от MOODY и Център за управление на Качеството за „Система за оценка на риска и контрол на критичните точки /НАССР/” при производството на храни
  • Сертификат за завършен курс „Логистика и Управление на веригата на доставките” към Associazione Italiana di logistica e di supply chain management and Instituto nazionale per il Commercio Estero.
  • Квалификационен курс, Добри хигиенни практики при хранителните продукти за износ. Италианският опит. Европейско финансиране за сектора, организиран от Италианския институт за Външна търговия и Изпълнителна агенция за Насърчаване на Малките и средни предприятия, София, май, 2008 г.
  • Auditor Course for Quality – Environmental – Occupational Health and Safety Management Systems. (Квалификационен курс за външен одитор на интегрирани системи за управление на качеството), Romanian Society for Quality Assurance, 2009.
  • Сертификат за обучение „Мениджмънт на доброволци”, в рамките на проект „Building European Third Sector Capacity 3rdeu”, 12.2010.
  • Сертифициран външен одитор на Система за безопасност на храните, BRC, сертификат TUF, Гърция, Атина, 17-18/11/2011.

 

 

 

Допълнителна информация

Членуване в професионални организации:

 

– Зам. председател на Българска асоциация по логистика

– Членство в сдружение „Клуб 9000”

 

 

Leave a Reply