Фирмената иновативност е функция на различни за организацията способности и натрупвания. Тези способности, компетентности и натрупвания на корпоративно или фирмено ниво могат да бъдат обобщени в (1) Иновативни компетентности, (2) Иновативен потенциал и способности и (3) Иновационна активност. Фирменото иновационно лидерство използва конкретни метрики, по които се измерват обособените иновационни показатели. Иновационното и технологично лидерство може да бъде фактор, който позволява на компаниите да правят промени на секторно ниво, да навлизат на нови пазари, да развиват нови технологии и да генерират иновации. За да се отличава с висока степен на иновативност една фирма е необходимо тя да познава в детайли потребностите на целевия си пазар, да се стреми и да предприема необходимите действия за заемането на лидерска позиция в този пазарен сегмент, в който си е избрала да се позиционира, да осигурява отлично качество на произвежданите иновативни продукти (услуги) и да поддържа постоянна ориентираност към потребителите, задоволявайки в най-пълна степен техните потребности и удовлетвореност. Всичко това ни дава доказателства, че иновационното лидерство в бизнес организациите е необходимо да се обследва, измерва и управлява, с цел постигане и запазване на ключови конкурентни предимства и осигуряване на растеж за продължителен период от време.
По-долу можете да откриете основни материали, свързани с обучението в курса „Иновационно лидерство в бизнес организациите“.
Презентации и основни материали
Презентации, по основни теми от дисциплината „Иновационно лидерство в бизнес организациите“ може да получите и използвате чрез сканиране на следните QR кодове.
За целта е необходимо да използвате камерата на мобилните си телефони или таблети, или да инсталирате някой от следните примерни QR скенери. Разбира се, може да използвате и всякакви други варианти на QR скенери, които са налични в App Store (За операционна система IOs) и Google Play (За операционна система Android).
Материалите са систематизирани по теми, като под всеки QR код е записано наименованието на темата, който кодът представя.
Кратък курс по Иновационно лидерство в бизнес организациите
InnovationLeadership
Оценяване
КО = 0,6.ПИ+0,4.РЗ
където:
КО – крайна оценка по дисциплината
ПИ – оценка от писмен изпит (Тест)
РЗ – оценка от разработване на индивидуални (групови) задания (разработване на курсова работа по дисциплината)
Крайната оценка е по шестобалната система. Минимална оценка за успешно приключване на обучението е Среден (3).
или на следните линкове в https://www.slideshare.net/
Тема 1 – https://www.slideshare.net/DimitarBlagoev1/tema-1-innovation-technological-leadership-2019
Тема 2 – https://www.slideshare.net/DimitarBlagoev1/tema-2-innovation-competencies-leadership-2019
Тема 3 – https://www.slideshare.net/DimitarBlagoev1/tema-3-innovation-leadership-achievements-2019
Тема 4- https://www.slideshare.net/DimitarBlagoev1/tema-4-firms-innovation-leadership-i-part-2019
Тема 5 – https://www.slideshare.net/DimitarBlagoev1/tema-5-firms-innovation-leadership-ii-part-2019
Тема 6 – https://www.slideshare.net/DimitarBlagoev1/tema-6-national-level-innovation-leadership-2019